به گزارش پارس نیوز، علی کریمی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خیلی سختی مقابل السد داریم. سال گذشته خیلی زحمت کشیده شده تا تیم به اینجا برسد. امیدوارم به جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. همه بازیکنان هم قسم شده‌ایم نه صددرصد بلکه 200 درصد توانمان را به کار بگیریم تا السد را شکست دهیم.

هافبک استقلال ادامه داد: این تیم را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم بازیکنان مهمی را به ترکیبشان اضافه کرده‌اند. السد با اضافه کردن بازیکن از اتلتیکو مادرید و وجود ژاوی خط هافبک قدرتمندی دارد. امیدواریم هوادارانمان که بهترین طرفداران آسیا هستند با حضورشان نقطه برتری ما در این مسابقه باشند. به حضور هوادارانمان بسیار دل بسته‌ایم تا با وجود آنها روی دروازه حریف فشار بیاوریم.

کریمی در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: در ماه‌های گذشته مصدومیتی را گذراندم و روزهای اول مراحل بدنسازی را از دست دادم. با این وجود از هفته اول در استقلال بازی کردم و رفته رفته به شرایط آرمانی رسیده‌ام امیدوارم بتوانم برای بازی فردا مثمر ثمر باشم.

وی در مورد نگرانی هواداران از عملکرد ضعیف این تیم در دو هفته گذشته لیگ برتر تصریح کرد: در دو هفته گذشته فقط یک امتیاز گرفته‌ایم و نتوانستیم پیروزی کسب کنیم. نگرانی‌ها طبیعی است اما همانطور که دیدید بازی خوبی انجام دادیم ولی نتوانستیم به گل برسیم. السد از تیم‌های خوب آسیاست و ما تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا برنده این بازی باشیم.  امیدوارم در بازی فردا خوش‌شانس باشیم.

کریمی در واکنش به اینکه امید ابراهیمی به گفته شفر فرمانده استقلال بود و آیا می‌تواند در کنار فرشید باقری مقابل ستاره‌های السد قطر صف‌آرایی کند گفت: امید یکی از بازیکنان کشورمان بود و برای استقلال در سال‌های گذشته خیلی زحمت کشید و موثر بود. امسال به استقلال اضافه شدم با توجه به مصدومیتی که پشت سرگذاشتم از هفته اول هم بازی کردم. تلاش می‌کردم به تیم کمک کنم و در آینده این تلاش را دو برابر می‌کنم تا برای تیم مثمر ثمر باشم.

بازیکن استقلال گفت: به وجود هواداران نیاز داریم. با توجه به مشکلاتی که در سال‌های گذشته بابت انداختن لیزر یا مسائلی دیگر بوجود آمد. امیدوارم فردا چنین مسائلی رخ ندهد چرا که ما به آنها برای دیدارهای آینده نیاز داریم.