به گزارش پارس نیوز، بازیکنی است که حسابی به فهرست خروجی نزدیک است. گفته می‌شود منشا به دلیل قرارداد سنگین ۳۰۰ هزار یورویی و افزایش نرخ ارز در صورت عدم درخشش در نیم فصل اول در بین دو فصل ترانسفر می‌شود.

"منشا" ابتدای فصل هم در خطر مازاد اعلام شدن بود اما در پی جدایی "وحید امیری" ماندنی شد و حالا او گران‌ترین بازیکن تیم است که کارایی زیادی هم ندارد و در نیم فصل دوم با آمدن "رفیعی"، "ترابی"، "شریفی" و انتقال عالیشاه به خط حمله و جذب مهاجم جدید تلاش برای درآمدزایی با فروش "منشا" و همچنین خلاص شدن از قرارداد سنگین او در دستور کار قرارمی‌گیرد. تنها راه ماندن او درخشش فوق‌العاده این مهاجم گرانقیمت اما نیمکت‌نشین است.

دیگر بازیکنی که احتمال جدایی‌اش وجود دارد "علیرضا بیرانوند" است. بندی در قرارداد "بیرانوند" اضافه شده که با ۶۰۰ هزار دلار می‌تواند بازیکن آزاد شود. باشگاه احتمالا نیم فصل با فروش "بیرانوند" هم به دنبال درآمدزایی باشد به ویژه که این بازیکن سه مقطع نقل و انتقالات است که حرف از رفتن می‌زند. "بیرانوند" که در سودای لژیونر شدن است، فصل قبل هم مدام با "گل‌محمدی" و تراکتوری‌ها تماس می‌گرفت تا نیم فصل سرباز تراکتور شود و بعد بتواند لژیونر شود. او حالا به دنبال کسری خدمت و معافیت و لژیونر شدن است و "برانکو" هم به باشگاه گفته اگر "بیرانوند" مدام در فکر رفتن باشد در صورت جذب "مظاهری" یا دروازه‌بان خارجی همطراز با "رادوشوویچ" او را ترانسفر کنید.

"علی علیپور" هم دیگر گزینه ای است که احتمال انتقال او در زمستان وجود دارد. در صورتی که برای رضایت‌نامه "علیپور" درآمد خوبی عاید باشگاه شود، پرسپولیس احتمالا با انتقال او موافقت می‌کند. در حال حاضر می‌توان احتمال فروش "منشا" را زیاد دانست و فروش "بیرانوند" و "علیپور" به جذب جانشین مطئن بستگی دارد.