به گزارش پارس نیوز، تیم تراکتورسازی با مالکیت جدید حضور پررنگی در نقل و انتقالات داشت و توانست ستاره های نامداری را جذب کند. از مسعود شجاعی و اشکان دژاگه تا بازیکنان خارجی اسم و رسم دار که سابقه بازی در تیم های اروپایی را داشته اند. اما پس از گذشت پنج هفته از لیگ هجدهم به نظر می‌رسد هنوز فعالیت قرمزهای تبریز در نقل و انتقالات به پایان نرسیده و زنوزی در جدیدترین تصمیمش می‌خواهد رامین رضاییان را به تراکتور بیاورد.

مالک متمول تراکتور با پیشنهاد چند میلیاردی به دفاع راست ملی پوش فوتبال ایران قصد دارد او را راضی کند تا پیراهن سرخ تراکتور را بپوشد و در ادامه لیگ برای تی تی ها به میدان برود. تراکتوری ها در ابتدای تابستان ایران پوریان را از دست دادند و تا اینجای کار بازیکنانی نظیر سیدی، اسماعیلی فر، اسماعیلی و عبدالله‌زاده را در پست دفاع راست به کار گرفته اند.

با پیشنهاد تراکتور به رضاییان، هواداران تراکتور هم به صفحه اینستاگرام رامین رضاییان هجوم برده و خواستار حضورش در تراکتور هستند. آن ها با کامنت های گسترده این درخواست را مطرح کرده اند اما رضاییان فعلا واکنشی به این موضوع نداشته است.

در لیگ شانزدهم نیز خبرهایی مبنی بر حتی توافق تراکتوری ها با رضاییان شنیده می‌شد اما او پس از ترک ریزه اسپور بهپرسپولیس آمد و باید دید این بار راهی تراکتور خواهد شد یا خیر.