به گزارش پارس نیوز، سیدحسین حسینی دروازه‌بان جوان تیم فوتبال استقلال پس از رکوردی که سال گذشته در تاریخ فوتبال ایران برجای گذاشت، دیگر روز خوش ندید. حسینی با بسته نگه داشتن دروازه خود در فصل گذشته رکورد تاریخی برای خود ثبت کرد.

 

دروازه‌بان جوان استقلال پس از آن، بیشتر دچار حواشی شد و حتی نتوانست در لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی قرار بگیرد. حواشی از این نظر که در بازی با فولادخوزستان در هفته بیست‌وچهارم فصل گذشته به دلیل اتلاف وقت کارت زرد گرفت تا دربی برگشت را از دست بدهد و پس از آن با فرشید باقری درگیری لفظی پیدا کرد. حسینی در اواخر فصل به خاطر عملکرد خوب مهدی رحمتی، کمتر به بازی گرفته شد و در فینال جام حذفی هم نیمکت نشین بود.

 

این دروازه‌بان به همین دلیل در فهرست تیم ملی برای حضور در جام جهانی قرار نگرفت تا بعد‌ها بگوید نیمکت نشینی در استقلال باعث خط خوردن او از فهرست کی‌روش شده است. با شروع فصل جاری لیگ برتر، حسینی مصدوم شد و دو، سه هفته اول لیگ را از دست داد. پس از بازگشت، انتظار داشت درون دروازه قرار بگیرد اما شفر به رحمتی اطمینان کرده بود و همچنان سنگربان باتجربه استقلال درون دروازه ایستاد. حسینی که از ادامه شرایط خود ناراضی بود، ناراحتی‌ خود را به شفر منتقل کرد، اما سرمربی آلمانی آبی‌شان به وی به صراحت عنوان کرد اگر از وضعیت خود ناراحت است، می‌تواند رضایت‌نامه بگیرد.

 

بر همین اساس همچنان روابط شفر و حسینی تیره و تاره است به طوری که سرمربی آلمانی استقلال در نشست‌های خبری گفته که حسینی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید بیشتر بجنگد.