به گزارش پارس نیوز، 

پرسپولیس با تساوی مقابل نفت آبادان دو رکورد منفی ثبت کرد که در همه این سال‌های جزو بهترین‌های آن بود.

تیم برانکو در این فصل از عادت همیشگی‌اش فاصله گرفته است. پرسپولیسِ برانکو حتی اگر برنده نمی‌شد هم همیشه چند گل برای هوادارانش کنار می‌گذاشت. اتفاقا اولین نسخه‌ای که برانکو در روزهای اول هدایت پرسپولیس برای تیمش در نظر گرفته بود هم مربوط به همین موضوع می‌شد. پروفسور برخلاف بیشتر مربی‌ها، کاری به دفاع تیمش نداشت و ترمیم را از خط جلو شروع کرد. اتفاقی که باعث شد در همان فصل نخست حضورش روی نیمکت پرسپولیس، هر چند که قهرمانی را بخاطر اشتباهات سریالی دفاع و دروازه‌بانش از دست داد، ولی رکورد گلزنی در بازی‌های متوالی لیگ را بشکند و به نام خودش کند.

پرسپولیس در هر شش مسابقه آخر لیگ چهاردهم که برانکو را روی نیمکت داشت گل زد. و این روند تا هفته ۲۸ فصل بعدش هم ادامه پیدا کرد. نفت تهران با منصوریان اولین تیم ایرانی بود که توانست بالاخره بعد از ۳۴ هفته از پرسپولیسِ برانکو گل نخورد. برانکو مجددا روند مثبت تیمش را در گلزنی ادامه داد و در همه فصل‌هایی که روی نیمکت پرسپولیس نشست، این تیم در صدر جدول بیشترین گل زده قرار می‌گرفت. و آقای لیگ هم از تیم برانکو بود؛ دو فصل طارمی و یک بار هم علیپور.

بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات در فصل جدید و همچنین از دست رفتن چند مهره کلیدی در خط حمله باعث افت خط آتش پرسپولیس شد. تیم برانکو فقط در لیگ شانزدهم بود که دو هفته متوالی مقابل تراکتورسازی و استقلال گل نزده بود. بعد از آن هیچ تیمی نبود که بتواند بعد از گل نزدن پرسپولیس در یک مسابقه، در بازی بعد از آن دروازه‌اش را مقابل این تیم بسته نگه‌دارد. یعنی طولانی‌ترین زمان گل نزدن پرسپولیس ۲۵۳ دقیقه بود. ولی در فصل جدید این رکورد منفی را پرسپولیس افزایش داد. گلی که علیپور امشب به نفت آبادان زد، اولین گل پرسپولیس بعد از ۲۶۳ دقیقه بود. این تیم در دقیقه ۷۵ بازی با فولاد برای آخرین بار گل زده بود. بعد از آن در باز کردن دروازه استقلال‌خوزستان و نفت مسجدسلیمان ناکام بود و در بازی امشب هم آبادانی‌ها توانستند ۶۸ دقیقه در برابر این تیم مقاومت کنند. پایانِ طلسمی که هر چند با ثبت یک رکورد منفی همراه شد، ولی هواداران این تیم خوشحالند که بیشتر از این ادامه پیدا نکرد. و پرسپولیس توانست حداقل یک امتیاز از این مسابقه کسب کند. یک امتیازی که یک رکورد منفی دیگر هم برای تیم برانکو ثبت کرده است.

بعد از شروع ناباورانه پرسپولیس در لیگ پانزدهم که تا هفته چهارم حضور در قعر جدول را هم تجربه کرده بودند، دیگر هیچ وقت سابقه نداشت که برانکو با پرسپولیس بیشتر از دو بازی در لیگ چشم‌انتظار برد بماند. ولی با تساوی امشب مقابل نفت آبادان، سومین هفته متوالی است که پرسپولیس برنده نشده است. با توجه به اینکه مسابقه بعدی این تیم با الدحیل قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود شاید صبر برانکو برای ثبت برد بعدی پرسپولیس به چهار هفته هم برسد. اتفاقی که اصلا برای پروفسور خوشایند نیست.