به گزارش پارس نیوز، وینفرد شفر پس از توقف استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری گفت: نتیجه صفر بر صفر براى ما حکم باخت را دارد. در نیمه اول خیلى خوب و محکم براى رساندن توپ به مهاجمان عمل نکردیم و بیشتر توپ پشت محوطه جریمه حریف بود.

تیم ما در ارسال پاس آخر به مهاجمان مشکل دارد

او ادامه داد :در بازى امروز پاس‌های خیلى زیادی دادیم و این نکته بسیار مهمى است اما مشکل ارسال پاس آخر به داخل محوطه جریمه برای مهاجمان ما بود. مشخص است که هر چقدر از زمان بازى مى گذرد تیم عصبانى تر مى شود.

اگر تبریزی ضربه اش را چیپ می زد به گل می رسیدیم

شفر بیان کرد :در نیمه اول در یک صحنه مشخص نبود که هند بود یا نه اما کلید کسب سه امتیاز را پیدا نکردیم. ارسال‌های خوبی داشتیم اما یکی از مشکلات این بود که روى ارسال هاى خوب مهاجمان باید اقدام مناسبى را انجام مى دادند.در نیمه دوم توپ هاى خوبى را از چپ و راست روى دروازه حریف فرستادیم اما وقتی که مهاجم داخل محوطه جریمه به توپ حمله نکند بازى بدون گل ادامه پیدا مى کند. در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم و تبریزی موقعیت خوبی داشت اما به هر حال این فوتبال است و اگر چیپ می‌زد حتما توپ گل می شد اما روى زمین زد و گل نشد.

70 دقیقه به دفاع حریف فشار نیاوردیم

سرمربى تیم فوتبال استقلال افزود :می‌توانم بگویم شاید در 70 دقیقه بازی مشکل ما این بود که خیلى روی دفاع حریف فشار وارد نکردیم اما در زمان هایى از بازى توپ در اختیارمان بود اما در نهایت آن از دست مى دادیم و دوباره براى گرفتن توپ مى جنگیدیم. زمانی‌که تیم حریف با 10 نفر در داخل محوطه جریمه خودش دفاع می‌کند باید شوت بزنیم و ما این کار را یکى دو بار با بازیکنانى همچون گرو و اسماعیلی انجام دادیم. باید یاد بگیریم، بیشتر تمرین کنیم، فوتبال تک ضرب و دو ضرب را تمرین کنیم و فکر مى کنم مى توانیم به أهداف خود بازگردیم.

السد با بازیکنی مانند ژاوی عقب نشینی نمی کند

او درباره بازی استقلال مقابل السد اظهار داشت: در حال حاضر شاید تیم ما به دلیل این تساوی از نظر ذهنی خسته باشد اما باید خود را برای دیدار مقابل السد آماده کنیم. السد تیمی نیست که عقب نشینی و دفاع کند. به طور حتم این تیم با ژاوی و دیگر بازیکنان خود بازی خوبی انجام می‌دهد.

السد فشار بیشتری نسبت به ما حس می کند

شفر بیان کرد :مشخص است که السد تیمی است که با توجه به نتایجى که گرفته فشار زیادى را تحمل مى کند و فشار روى ما کمتر است.

بازیکنی که موقعیت دارد باید آن را گل کند

او ادامه داد :در ٢ بازی آخر شانس برای گلزنی داشتیم. در نیمه اول دیدار با پارس جنوبی زیاد شانس با ما همراه نبود اما در دیگر دیدارها شانس براى گلزنى وجود داشت و فکر مى کنم یک توپ فقط روى دروازه رحمتى آمد که وى واکنش خوبى داشت .به طور کلى باید ضربه آخر را با قدرت بیشتری بزنیم و بازیکنى که موقعیت نصیبش مى شود باید روى ضربه آخر تمرکز کند و گل بزند. خیلی وقت‌ها توپ‌های زیادی ریختیم اما مهاجمان خود را به جلوی مدافعان نمی‌رسانند.

مشکل استقلال اینست که فرمانده اش را پیدا نکرده است

سرمربى تیم فوتبال استقلال افزود:دیروز و هفته گذشته نیز اعلام کردم که یازده بازیکن ما باید در زمین هم بازیانشان را بشناسند. ما باید فرمانده خود را پیدا کنیم و مشکل استقلال این است. زمانى که 4 یا 5 بازیکن فصل گذشته در تیم ما همانند داریوش شجاعیان حضور ندارند و برخی بازیکنان تازه وارد هستند بنابراین آنها نحوه عملکرد هم تیمی های خود را نمی‌دانند اما این مسئله ای نیست و مى دانم که به زودى به این هدف مى رسیم. از تمامى هواداران که 90 دقیقه از تیم حمایت کردند تشکر مى کنم و آنها می‌دانند که به کمک آنها نیاز داریم و امیدوارم به فوتبال مورد نظر آنها برسیم.