به گزارش پارس نیوز، 

در روز های اخیر درگیری رسانه ای خداداد عزیزی و حسین کعبی از سوژه های چالش برانگیز فضای فوتبال بود و حسین کعبی بازیکن سپید رود رشت در تازه ترین اظهارات خود مدعی شد که گل خداداد به استرالیا که باعث شهرت او شده است را هر کسی حتی یک بچه 7 ساله هم می توانست به ثمر برساند."

خداداد عزیزی در اینباره به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بهترین داور در مورد گل من به استرالیا مردم هستند و نیازی نمی بینم جواب حسین کعبی را بدهم ضمن اینکه من قبلا جواب او را داده ام.

او ادامه داد: برخی با عنوان این مسائل قصد دارند خودشان را بزرگ کنند و من در این باره حرفی نمی زنم اما این افراد باید بدانند با این حرف ها بزرگ نمی شوند.

عزیزی در مورد وضعیت فعلی و حضور در فوتبال گفت: در حال حاضر استراحت می کنم و فعالیتی در فوتبال ندارم و بعد از بازی هفته سوم لیگ برتر فوتبال با مالک باشگاه سپید رود صحبت کردم و توافقی از این تیم جدا شدم و مشکل خاصی هم با این باشگاه ندارم.

 

عزیزی در مورد تیم ملی فوتبال امید ایران و بازی های جاکارتا گفت: تیم بسیار خوبی در ایندوره داریم و امیدوارم این بازیکنان جوان بتوانند در ادامه رقابت ها به مراحل پایانی برسند و قهرمان رقابت های آسیایی شوند.

 

انتهای پیام/