به گزارش پارس نیوز، 

در چارچوب نخستین بازی هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند.

استقلال با هدایت وینفرد شفر در ۴ بازی گذشته مقابل تیم‌های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان به تساوی رسید؛ مقابل تراکتورسازی تبریز به پیروزی ۳ -صفر دست یافت و مقابل جمی‌ها شکست خوردند تا با ۵ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار بگیرند.

 فولاد برابر پارس جنوبی و نساجی مازندران به پیروزی رسید و مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس شکست خورد و به تساوی صفر - صفر رو در روی نفت مسجد سلیمان رضایت داد تا با ۷ امتیاز در جایگاه پنجم جای بگیرند.

امروز ( سه شنبه ) نشست خبری این 2 مربی از ساعت 13:30 در محل سازمان لیگ برگزار و ابتدا سید سیروس پورموسوی پاسخگوی اصحاب رسانه شد و سپس وینفرد شفر سوالات خبرنگاران را جواب داد.

رویارویی شفر و پورموسوی پیش از بازی بزرگ+ عکس

در بین نشست های شفر و پورموسوی، این 2 مربی در روبروی سازمان لیگ با یکدیگر دیدار و به خوش و بش پرداختند و شفر خطاب به سرمربی فولاد خوزستان بیان کرد: " شنیده بودم که می خواستی از فولاد بروی؟ دلیلش چیست؟

سپس سرمربی سابق استقلال خوزستان درباره شرایط تیمش، امکانات و هواداران پر جنب و جوش اهوازی و ... با شفر صحبت کرد و بعد از چند دقیقه با یکدیگر خداحافظی کردند.

دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان، چهارشنبه هفته جاری و از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/