به گزارش پارس نیوز، کریستیانو رونالدو 2018  به لحاظ ساختار زندگی شخصی و حرفه ای متفاوت تر از هر زمانی در جمع بیانکونری ها حاضر شده است و مسیری تازه و جالب را در پیش گرفته تا ابرستاره پرتغالی جهان فوتبال که به یک قدم به کسب چهارمین عنوان مرد سال فوتبال اروپا رسیده است، تحولی اساسی را در زندگی خود شامل شود.

 

با توجه به شخصیت خاص کریستیانو رونالدو که هرگز با جوان تر ها رابطه ای گرم برقرار نمی کرد و عمدتا نیازمند گذشت زمان برای بهبود روابطش با آنها بود، برایش آینده ای سخت در یوونتوس پیش بینی می شد! چرا که به عنوان یک تازه وارد مغرور می بایست با 23 بازیکن جدید رابطه دوستی برقرار کند!

 

کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس

کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس

 

رونالدو در رئال مادرید با سرخیو راموس، مارسلو و تونی کروس رابطه ای ناگسستنی داشت که پس از جدایی اش از این باشگاه به نظر می رسد این روزها فقط با مارسلو در ارتباط باشد، چرا که مشاجره او با راموس عملا میانه شان را شکراب کرده است! با این تفاسیر او چگونه می توانست لحظاتی خوش را به عنوان یک بیگانه در تورین تجربه کند؟

 

کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا

کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا

 

تغییر رویکرد کریستیانو در یک ماهه اخیر در خصوص زندگی شخصی و حرفه اش بسیار جالب توجه بود! او سریعا با پائولو دیبالا رابطه ای گرم و صمیمی را برقرار کرد و در شهر تورین دوستان ویژه ای را در زمینه تجهیزات ورزشی انتخاب نمود! او روزانه 45 دقیقه با دیبالا قدم می زند و پس از تمرین با این ستاره آرژانتینی هاکی روی میز بازی می کند تا با نزدیک ترین دوست صمیمی اش اغلب زمانش را سپری کرده باشد!

 

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

 

رونالدو به نظر بسیار تنها می آمد، اما واقعیت خلاف این ماجراست! او با تسلط به زبان انگلیسی توانسته در اردوی بیانکونری ها دوستانی صمیمی را پیدا کند؛ چرا که پیش تر انتظار می رفت با ناآشنایی او به زبان ایتالیایی دردسرهای زیادی متوجه اش شود که روند زندگی او در این روزهای خوش که نه راموس و نه مارسلو و نه کروس در آن حضور ندارند، بسیار خوب جلوه می دهد!