به گزارش پارس نیوز، سعید رجبی در مرحله فینال به مصاف دیمیتری شوکین نماینده ای از کشور ازبکستان رفت و در پایان سه راند نتیجه بازی صفر بر صفر به پایان رسید تا کار به راند طلایی بکشد.

در راند طلایی حریف ازبکستانی اولین امتیاز را بدست آورد اما این سعید رجبیبود که توانست در یک حرکت 2 امتیاز کسب کند و این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود رجبی به پایان رسید تا اولین طلای تیم ملی تکواندو توسط رجبی در بازی های آسیایی رقم بخورد.

سعید رجبی پیش از این در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف سئونگ وان لی از کره جنوبی رفت و در حالی که در راند سوم  3 بر 2 جلو بود حریف کره ای توانست یک امتیاز بگیرد و بازی مساوی شود تا در راند طلایی فرد پیروز مشخص شود.

رجبی توانست در راند طلایی 3 امتیاز کسب کند تا نتیجه نهایی این دیدار 6 بر 3 به سود او به پایان برسد و نماینده کشورمان راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

او در دومین مبارزه خود در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف  هونگی سون از چین رفت و در حالی که در راند دوم حریف چینی 3 بر 2 جلو بود رجبی یک امتیاز گرفت تا این راند با نتیجه مساوی تمام شود و در راند سوم امتیاز عدد 2 مساوی شدند تا کار به راند طلایی کشیده شود.

در راند طلایی سعید رجبی توانست با نتیجه 5 بر 4 از سد حریف چینی خود عبور کند و مدال برنز این ورزشکار قطعی شد.

سعید رجبی در مرحله نیمه نهایی و در سومین مبارزه حود برابر روسلان ژاپارو از قزاقستان روی شیاپ چانگ رفت و در راند اول با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید.

نماینده کشورمان در راند دوم توانست امتیاز خود را به عدد 7 برساند تا این ارند را نیز با پیروزی 7 بر 4 از شیاپ چانگ خارج شود.

رجبی در راند سوم با نمایش فوق العاده ای که داشت توانست به امتیاز 11 برسد و حتی اعتراض سرمربی قزافستان کاری از پیش نبرد تا نماینده کشورمان با نتیجه 11 بر 7 پروز و راهی فینال بازی های آسیایی جاکارتا شود.

پیش از این زهرا پور اسماعیل و پریسا جوادی با شکست برابر حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند تا بانوان در ادامه رقابت های امروز نماینده ای نداشته باشند.

در روز‌های گذشته نیز کوروش بختیار و مرجان سلحشور در پومسه موفق به کسب مدال نقره شدند و فرزان عاشورزاده در کیورگی مدال برنز بازی‌ها را بدست آورد.

الهه شیدایی و ملیکا میر حسینی دیگر نمایندگان کشورمان در بخش کیورگی بانوان بودند که روز گذشته از کسب مدال باز ماندند.