به گزارش پارس نیوز، تارنمای خبری یورواسپورت روز سه شنبه با درج این خبر نوشت: مرد فرانسوی سابق نیمکت کهکشانی ها که در دوران سکان داری خود موفق شد با این تیم سه بار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند، پس از کناره گیری غافلگیرانه از سمتش، به دفعات از سوی رسانه ها به عنوان گزینه جانشینی مورینیو برای هدایت شیاطین سرخ معرفی شد و باخت 3 – 2 شاگردان مورینیو پرتغالی مقابل برایتون، هم آتش این شایعات را شعله ورتر ساخت.
اما بی بی سی نیوز به نقل از منبعی در اولدترافورد، نوشت: چرا باید از زیدان صحبت کنیم زمانی که هیچ سمتی در اولدترافورد برای او وجود ندارد؟
مورینیو در اردوهای آماده سازی تیم و همچنین در خلال پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دفعات به صورت عمومی از عملکرد باشگاه ابراز نارضایتی کرده و در اظهار نظری فصل سختی را برای تیم تحت هدایتش پیش بینی کرده است.
این در حالی است که شایعات پیوستن «توبی آلدرویرلد» بلژیکی و «هری مگوایر» از تیم لسترسیتی به جمع شیاطین سرخ شنیده می شد، اما هیچ کدام آن ها به وقوع نپیوست.
در حقیقت، در هیچ کدام از پست های مد نظر مورینیو تغییر قابل توجهی بوجود نیامد و هیچ نیروی قدرتمندی برای تقویت نیمکت سرخ ها اضافه نشد، آن ها پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در مجموع 70 میلیون پوند خرج کردند و «فرد» برزیلی را در پست هافبک، «دیگو دالوت» را برای پست دفاع و «لی گرانت» را به عنوان دروازه بان جذب کردند.