به گزارش پارس نیوز، در این هفته از رقابت‌های اروپایی یک رنگ بیش از همه برجسته بود که آن پرچم آلبی سلسته بود. بازیکنان آرژانتینی نقش مهمی در پیروزی تیم‌هایشان داشتند و نام لیونل مسی و سرخیو آگوئرو و برخی دیگر از بازیکنان آرژانتینی به عنوان ستاره این هفته شنیده شد. 

مسی

ستاره بارسلونا دوباره به رقابت مورد علاقه‌اش به بهترین شکل ممکن بازگشت. مهاجم بارسلونا توانست دو گل به ثمر برساند و یک بازی فوق‌العاده به نمایش بگذارد. ضربه آزاد او که تبدیل به گل شد هوشمندانه بود و همه را شگفت‌زده کرد. بارسلونا با بازی خود نشان داد یکی از نامزدهای اصلی برای فتح لالیگا است که در راس آن مسی قرار دارد.

آگوئرو

مهاجم منچسترسیتی بازیکن برتر این هفته در رقابت‌های اروپایی بود. او توانست در پیروزی ۷ بر یک تیمش مقابل هادرسفیلد هت‌تریک کند. بازیکن آرژانتینی لحظه درخشانی را سپری کرد. گل‌های او نشان دهنده سبک بازی تیم پپ گواردیولا بود.

فرانکو واسکس

بازیکن آرژانتینی نقش مهمی در پیروزی سویا مقابل رایووایکانو داشت. او دروازه حریف را با یک ضربه هوشمندانه باز کرد و با یک پاس گل روز فوق‌العاده‌اش را به پایان رساند. این اتفاقات پس از دعوت شدنش به تیم ملی رخ داد.

فاکوندو فریرا

مهاجم آرژانتینینقش کلیدی در پیروزی بنفیکا مقابل بواوایشتا داشت و گل نخست بازی را به ثمر رساند. او باعث شد تیمش سه امتیاز بازی را به دست آورد. سالویو دیگر بازیکن آرژانتینی در رقم خوردن این شب بزرگ نقش داشت. بنفیکا با این برد به صدر جدول صعود کرد.

اور بانگا

هافبک سویا هر فصل جایگاه خود را در این تیم بهتر می‌کند. او دیروز در وایه‌کا بازی خوبی را به نمایش گذاشت و به کابوس تیم حریف تبدیل شده بود. تیم ملی منتظر او است تا بازی‌های درخشانش را با این پیراهن نیز به نمایش بگذارد.