به گزارش پارس نیوز، قطری‌ها برخلاف برخی از قدرت‌های فوتبال آسیا از جمله ایران، عربستان و ژاپن با تیم کامل در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی حضور یافتند و با این وجود نتایج ضعیفی در این رقابت‌ها کسب کردند.

روزنامه الوطن قطر در خصوص نتیجه ضعیف تیم فوتبال المپیک این کشور در بازی‌های آسیایی نوشت: دلیل و هدف حقیقی از اعزام این تیم را نمی‌دانیم. آیا این تیم برای کسب تجربه به رقابت‌ها اعزام شده بود یا برای رقابت با مدعیان و رسیدن به قهرمانی؟ آنچه برای تیم ما در جاکارتا رخ داد و شکست اخیر مقابل بنگلادش همه آرزوها و امیدهای‌مان را از بین برد. این همان تیمی بود که می‌خواست از آبرو و اعتبار فوتبال قطر دفاع کند؟ تیمی که قرار بود آینده فوتبال ما باشد، مقابل تایلند متوقف شد، مقابل ازبکستان آن شکست سنگین را تحمل کرد و برابر بنگلادشی شکست خورد که جایی در نقشه فوتبال آسیا ندارد!

این روزنامه در ادامه نوشت: باید بگوییم این نتایج خجالت‌آور است و اگر قرار بود با این تیم به آینده فوتبال قطر و ساختن تیمی قدرتمند برای حضور در جام جهانی امیدوار شویم، باید بگوییم آبروی ما را بردید. حالا چه کسی مسئول کسب این نتایج ضعیف است و چگونه قرار است از این تیم زیر 23 سال شاکله اصلی تیم حاضر در مسابقات جام جهانی 2022 آماده شود؟

سایر رسانه‌های قطری و روزنامه الرایه این کشور نیز واکنش تندی به ناکامی فوتبال قطر در بازی‌های آسیایی نشان دادند.