به گزارش پارس نیوز، پس از حواشی که برای افشین پیروانی، مدیر سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس بوجود آمد و این پیشکسوت فوتبال از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با محرومیت ۵ ساله مواجه شد، سپس در کمیته استیناف به این رای اعتراض کرد تا بررسی‌های نهایی انجام شود.

درحالیکه حدود 3 هفته پیش، مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد که هنوز به نتیجه نهایی درباره پرونده پیروانی نرسیدیم و تحقیقی کوچک مانده است تا حکم نهایی را صادر کنیم، هفته گذشته علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف در گفتگو با ما از اتمام تحقیقات در پرونده افشین پیروانی خبر داد و بیان کرد: تحقیقات درباره پرونده افشین پیروانی به اتمام رسیده و تا چند روز آینده، حکم این پرونده را اعلام خواهیم کرد. هنوز هیچ حکمی صادر نکردیم و تا چند روز دیگر همه چیز مشخص خواهد شد.

همچنین رئیس کمیته استیناف در تاریخ 1397/05/22 در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تا چند روز آینده، حکم این پرونده را اعلام خواهیم کرد.

حالا پس از یک هفته از مصاحبه صالحی و برای پیگیری پرونده افشین پیروانی با مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف گفت و گو کردیم و او در این باره خاطرنشان کرد: دیروز ( شنبه ) افشین پیروانی به کمیته استیناف آمد آخرین صحبت ها را با او انجام دادیم و وی هم  توضیحاتی را ارائه کرد و قرار است نشستی دیگر را با افراد درگیر این پرونده برگزار کنیم و سپس تصمیم نهایی را بگیریم.

او در مورد تاخیر در اعلام حکم پرونده گفت: این یک پرونده خاص است و آبروی افراد در میان است و به دلیل اینکه آخرین مرجع هستیم، تلاش می کنیم تا حکم منصفانه و نهایی را اعلام کنیم. باید در جزئیات پرونده ورود کنیم تا رای ناحقی داده نشود و هدف اصلی ما برقراری عدالت است.

دادرس در پایان گفت: نمی توانم در مورد حکم پرونده صحبت کنم اما مصمم هستیم تا تمامی جزئیات و مدارک را بررسی و سپس حکم نهایی را اعلام کنیم.