به گزارش پارس نیوز، 

رضا درویش درباره ارزیابی اش از شکست تیم فوتبال سایپا برابر تراکتورسازی در هفته چهارم لیگ برتر بیان کرد: تیم ما فوتبال خوبی بازی می کند اما قبول دارم تاکنون نتایج خوبی نگرفته ایم. البته اگر قرار باشد تیم ها به صورت مداوم وضعیت ثابتی داشته باشند باید پرسپولیس همیشه قهرمان لیگ شود و تیم های دیگر در مسابقات شرکت نکنند.

او ادامه داد: روز گذشته مقابل ۷۰ هزار هوادار پرشور تراکتورسازی بازی خوبی انجام دادیم. به تراکتور تبریک می گویم که توانست بار دیگر هوادارانش را به ورزشگاه یادگار امام بکشاند اما حیف است در میان این هواداران عاشق، چند تماشاگرنما باشند که به شخصیتی مانند علی دایی فحش های رکیک بدهند و سنگ داخل زمین پرتاب کنند. درست نیست شان مردم آذربایجان و تبریز با اقدام های تعداد کمی تماشاگرنما تخریب شود.

درویش تصریح کرد: هرکسی عظمت تماشاگران تراکتور را ببیند لذت می برد و شک نکنید اگر این افراد میان هواداران تراکتور نبودند، می توانستیم بگوییم این تیم بهترین تماشاگران دنیا را دارد. علی دایی سمبل و افتخار ورزش ایران است که اصالت آذری دارد و بسیار زشت است عده ای قلیل با فحاشی به او شان علی دایی و البته آذربایجان را پایین بیاورند.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره احتمال شکایت از تراکتورسازی گفت: اگر شکایت کنیم چه اتفاقی رخ می دهد؟ حیف است مردم آذربایجان که به میهن پرستی و عرق ملی شهره هستند با اقدام برخی تماشاگرنماها خراب شوند. اگر یکی از آن سنگ ها نه تنها به بازیکنان سایپا بلکه به خود بازیکنان تراکتورسازی برخورد می کرد چه کسی پاسخگو بود؟ این مسائل باید به صورت ریشه ای حل شود و اگر باشگاه سایپا از تراکتورسازی شکایت کند اتفاق خاصی رخ نمی دهد.

درویش درباره دلیل افت سایپا نسبت به فصل پیش اظهار داشت: امسال چند بازیکن جدید جذب کرده ایم و مدتی طول می کشد آنها با تیم هماهنگ شوند. از طرفی دایی در فصل جدید جوان گرایی اش را ادامه داده است و تا این جوان ها هم با تجربه شوند زمان می برد. البته درباره مسائل فنی و اینکه آیا بازیکنان درخواست کادرفنی را در زمین اجابت می کنند یا خیر باید علی دایی و دستیارانش پاسخگو باشند. با این وجود اطمینان دارم سایپا این وضعیت را پشت سر می گذارد و به دوران اوجش بازمی گردد.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره آخرین وضعیت مذاکرات این باشگاه با مسئولان استقلال تهران نسبت به قرارداد اللهیار صیادمنش با آبی پوشان پایتخت گفت: با توجه به سفر خارجی امیرحسین فتحی و اینکه هر ۲ تیم استقلال و سایپا هفته پیش بازی داشتند فرصت نکردیم با استقلالی ها درباره صیادمنش صحبت کنیم. امیدوارم در هفته جاری نشستی با مسئولان استقلال برگزار کرده و در آن نشست به تفاهم برسیم.

انتهای پیام/