به گزارش پارس نیوز، 

فرزان عاشورزاده ملی پوش تکواندو بیان کرد: تمرینات اصلی ام را انجام دادم و شرایط ایده آلی دارم و تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی بگیرم و از عملکردم راضی باشم.

او ادامه داد: هدف و انگیزه ام از دوره قبل بیشتر است چرا که از اهمیت بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ خبر دارم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم و با تمام وجود مبارزه می‌کنم. امیدوارم که بتوانم با کسب بهترین نتیجه دل مردم کشورم را خوشحال کنم.

عاشورزاده افزود: تکواندو در سال‌های اخیر به گونه‌ای پیشرفت کرده که تبدیل به یک علم شده است و تنها یک ورزش رزمی ساده نیست و مانند رشته فوتبال یا والیبال بسیار پر طرفدار است و توانسته هوادران زیادی را به خودش جذب کند.

ملی پوش تکواندو درباره شناختش از حریفانش گفت: تکواندو قابل پیش بینی نیست. از اولین حریفم در بازی‌های آسیایی همه را به خوبی می‌شناسم و برای تک تک آن‌ها برنامه ریزی کردم. هر ۲۶ حریف من قوی هستند و کادر فنی طوری با من تمرین کرده است که حتی برای دور استراحت هم در بازی‌ها برنامه دارم.

او درباره حریف کره‌ای خود گفت: او حریف قوی است و در بیشتر فینال‌ها رقابت‌های مختلف برابر من قرار گرفته است و بازی با او باعث پیشرفت من شده است. با برنامه در مبارزاتم حاضر می‌شوم و اعتماد به نفس بیستری حتی نسبت به رقابت‌های قهرمانی آسیا دارم و طوری که شایسته تکواندو ایران است مبارزه می‌کنم.

عاشورزاده در پایان بیان کرد: در بازی‌های آسیایی می‌روم تا برای هدفم مبارزه کنم و در ورزشی که لحظه‌ها تعیین کننده هستند سعی می‌کنم در هر ثانیه آن بهترین باشم.


انتهای پیام/