به گزارش پارس نیوز، 

آخرین روز دومین دوره رقابت‌های تیمی گرنداسلم تکواندو صبح دیروز به میزبانی شهر «ووشی» کشور چین برگزار شد که تیم ملی ایران با برتری نزدیک و شکننده ۲۸ بر ۲۶ مقابل قزاقستان در دیدار رده‌بندی مقام سوم را کسب کرد.

نتیجه‌ای که نسبت به سال گذشته افت محسوس تیم ایران را نشان می‌دهد. هر چند که ترکیب تیم ملی تکواندو هم به دلیل نزدیکی با بازی‌های آسیایی اندکی تغییر کرده بود و شاید اگر همه نفرات تیم انتخاب می‌شدند، این تیم می‌توانست قهرمان مسابقات هم نام بگیرد اما با این حال برنز گرنداسلم تیمی نمی‌تواند برای این تیم نتیجه خوبی باشد.

بر خلاف رویه‌ای که در این چند ماه اخیر وجود داشته این بار اندکی دور اندیشی در انتخاب ترکیب تیم ملی برای مسابقات ووشی چین دیده می‌شود. البته نباید فراموش کرد که رقبای ایران هم از همه داشته‌های خود استفاده نکرده بودند. به طور مثال اگر ترکیه هم سعی می‌کرد با ترکیب اصلی به مصاف ایران بیاید آیا این امکان وجود داشت که شاگردان خلیفه بتوانند با نتیجه ۶۵ بر ۵۳ ترکیه را شکست بدهند؟

با این حال به نظر می‌رسد که همچنان باید نگران وضعیت تکواندوی ایران در بازی‌های آسیایی بود. مسابقاتی که شاید بتواند حتی برنامه‌های کاروان اعزامی ایران را به هم بریزد. حال باید به انتظار نشست و دید که تیم ایران با هدایت فریبرز عسگری با چه برنامه‌ریزی راهی جاکارتا می‌شود و چه نتیجه‌ای را به دست می‌آورد.

 

انتهای پیام/