به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال نفت تهران که به دلیل مشکلات مدیریتی و بلاتکلیف بودن در هفته نخست رقابت های لیگ دسته اول مقابل سیاه جامگان مشهد به میدان نرفت، امروز(شنبه) هم برابر شهرداری تبریز در زمین حاضر نشد تا سقوط این تیم که 3 سال پیش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید و 2 سال قبل هم قهرمان جام حذفی شد به لیگ دسته سوم فوتبال ایران قطعی شود.

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری رقابت های لیگ یک در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این موضوع اظهار داشت: متاسفانه نفت تهران به دلیل شرکت نکردن در 2 بازی ابتدایی اش در رقابت های لیگ یک به دسته سوم سقوط می کند. نیازی هم به ارجاع پرونده این تیم به کمیته انضباطی نیست چراکه حاضر نشدن تیم ها در زمین به دلیل تشکیل نشدن پرونده آنها در حیطه اختیارات سازمان لیگ است. البته ما پرونده را به کمیته انضباطی می فرستیم اما سه بر صفر اعلام کردن نتایج دیدارهای نفت تهران برعهده سازمان لیگ است.

او ادامه داد: نفت تهران نه تنها در زمین حاضر نشد بلکه مدارک خود را هم به سازمان لیگ تحویل نداد. طبق قانون اگر یک تیم در یک دوره از مسابقات لیگ در 2 بازی شرکت نکند باید از آن لیگ حذف بشود و به 2 دسته پایین تر برود. نفت تهران هم مقابل سیاه جامگان و شهرداری تبریز به زمین نیامد. متاسفانه هیچکس درباره این تیم ریشه دار به سازمان لیگ جواب نداد تا نفت هم به سرنوشت سایر تیم های قدیمی و منحل شده تهران دچار شود.

محمودزاده درباره آخرین وضعیت تیم خونه به خونه بابل که مانند نفت تهران در هفته اول لیگ یک شرکت نکرد، گفت: مسئولان باشگاه خونه به خونه اعلام کردند مدارک خود را فردا(یک شنبه) به سازمان لیگ تحویل می دهند.

انتهای پیام/