به گزارش پارس نیوز، 

تیمور غیاثی درباره آمادگی ورزشکاران دوومیدانی پیش از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: خوشبختانه در طول این مدت از لحاظ برگزاری اردو و سایر موارد برای ورزشکاران دوومیدانی چیزی کم نگذاشته ایم.  کیهانی نیز در این یک سال اخیر با اعزام ورزشکاران دو و میدانی به اردوهای برون مرزی و تمرین زیر نظر مربیان برجسته اروپایی که شانس کسب مدال در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا محسوب می شدند،  موجب شد تا از لحاظ تجربه پخته تر شوند.

او در پاسخ به این سوال که رتبه کاروان ورزش ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی را چگونه پیش بینی می کند، گفت: با توجه به سطح ورزش کشور پیش بینی ام کسب یکی از رتبه های چهارم تا پنجم برای کاروان ایران است. فکر نمی کنم بتوانیم بهتر از این جایگاه را بدست بیاوریم. هر چند که در طول این سالیان اخیر بانوان کشورمان پیشرفت زیادی داشته اند به طوری که در دوره پیش بازی های آسیایی اینچئون مدال های خوبی را برای کشور عزیزمان کسب کردند و امیدوارم بتوانند در این دوره هم با کسب مدال های رنگارنگ باعث بهتر شدن جایگاه مدالی ایران شوند.

قهرمان بازیهای آسیایی تهران درمورد عملکرد وزارت ورزش و جوانان برای تدارک و آماده سازی تیم های ملی کشورمان برای رقابت های آسیایی جاکارتا تصریح کرد: خوشبختانه وزارت ورزش با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور هر آن چیزی که از دستش برآمده انجام داده است. به طور مثال در فدراسیون دوومیدانی مسئولان وزارت ورزش و جوانان تا حد امکان از ما حمایت کردند، در رشته های دیگر هم همینطور و در نهایت امیدوارم کاروان ایران به جایگاهی که استحقاقش را دارد دست پیدا کند.

غیاثی درباره شرایط دوومیدانی کاران و اینکه امکان کسب چند مدال در بازی های آسیایی جاکارتا وجود دارد، بیان کرد: با توجه به نتایج اخیر تیم ملی دوومیدانی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اودیشا و همچنین بازی های داخل سالن آسیا تهران در خوشبینانه ترین حالت ممکن امکان کسب سه مدال برای ورزشکاران دوومیدانی وجود دارد، هر چند که امیدوارم پیش بینی هایم غلط از آب در بیاید بیشتر از این تعداد مدال بگیریم. 


انتهای پیام/