به گزارش پارس نیوز، هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و پدیده مشهد با 9 امتیاز در صدر جدول و تیم های سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم در رده های بعدی قرار دارند.

آقای گل لیگ برتر اما از باشگاه استقلال خوزستان است.  وحید خشتان ستاره جوان و نوظهور آبی های دیار کارون که از لیگ دسته دوم و با صلاحدیدداریوش یزدی به تیم قهرمان لیگ پانزدهم فوتبال ایران پیوست و با گلزنی مقابل تیم های پدیده مشهد، ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان با 4 گل زده به تنهایی در صدر جدول گلزنان رقابت های لیگ هجدهم قرار گرفت.

خشتان تنها در دیدار تیمش مقابل پرسپولیس که با تساوی صفر بر صفر انجامید، موفق به گلزنی نشد و نکته جالب اینکه او در فصل گذشته  در دفاع راست  قرار داشت و با تغییر پست در تیم آبی ها و قرار گیری در پست هافبک راست توانسته تمامی گل های تیمش در لیگ هجدهم را به ثمر برساند. 

قرارداد این بازیکن برای حضور در استقلال خوزستان برای یک فصل کمتر از 50 میلیون تومان است و نکته جالب اینکه قرارداد لیدرهای تیم باشگاهی هم تا حدودی نزدیک به آقای گل لیگ برتر است.

یکی از لیدرهای تیم باشگاهی مطرح در فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگاران ادعای جالبی مطرح بیان کرد: از باشگاه برای لیدر بودن پولی دریافت نمی کنیم و حتی در طرح های موزاییکی نیز کمک مالی می کنیم. البته باشگاه های کم هوادار برای حضور هواداران، در هر بازی میانگین بین 600 تا یک میلیون تومان پول به لیدرها می دهد.

او افزود: البته برخی از لیدرها هم کارمند باشگاه هستند و در مسابقات به عنوان لیدر در ورزشگاه ها حضور می یابند و از تیم هایشان پول می گیرند.