به گزارش پارس نیوز، سرخپوشان پس از به خدمت گیری مهدی شیری، مهدی ترابی، مهدی شریفی، سروش رفیعی و سعید کریمی، حالا امیدوار هستند تا ششمین بازیکن این فصل تیم شان، ایمن حسین را جذب کنند و با تیمی پر قدرت در نیمه دو لیگ حضور یابند.

 

باشگاه پرسپولیس تهران که به دلیل پرونده مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه الغرافه قطر تا نیم فصل لیگ هجدهم از جذب بازیکن از سوی فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) محروم است، تلاش می کند تا با به خدمت گیری بازیکنان مطرح و آماده در فصل نقل و انتقالات، برای نیم فصل دوم و کورس قهرمانی آماده شود.سرخپوشان پس از به خدمت گیری مهدی شیری، مهدی ترابی، مهدی شریفی، سروش رفیعی و سعید کریمی، حالا امیدوار هستند تا ششمین بازیکن این فصل تیم شان، ایمن حسین را جذب کنند و با تیمی پر قدرت در نیمه دو لیگ حضور یابند.

 

زمانی که خبری مبنی بر به توافق رسیدن باشگاه پرسپولیس تهران با ایمن حسین، بازیکن تیم ملی فوتبال عراقی منتشر شد و فوتبالدوستان دیگر این بازیکن را شاگرد برانکو ایوانکوویچ می دانستند اما پندار خمارلو، مدیر رسانه ای پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد و گفت:

منکر مذاکره با این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش نمی‌شوم اما هیچ‌گونه توافقی بین طرفین صورت نگرفته و اینکه گفته می‌شود توافقی بین طرفین امضا شده است را رد می‌کنم.

 

اما روز گذشته مدیر برنامه های ایرانی ایمن حسین با انشار پستی در اینستاگرام نوشت:

به سرخ ها (لقب پرسپولیس) خوش آمدی. در پست او سربرگ باشگاه مشخص است و به نظر می رسد انتقال او به تیم قطعی باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا چند روز دیگر رسانه ای خواهد شد.