به گزارش پارس نیوز، مصدومیت حسین حسینی دروازه بان جوان تیم فوتبال استقلال از هفته اول رقابت های لیگ هجدهم سبب شد مهدی رحمتی سنگربان آبی پوشان شود و در چهار بازی ابتدایی فصل به میدان برود.

 

حال به نظر می رسد حسینی نیز از تغییر وضعیت و غیبتش درون دروازه استقلال ناراحت است ، ظاهرا شفر هم به  این موضوع واکنش نشان داده و گفته است که  فوتبال یک ورزش تیمی است و بازی یک فرد نیست. اگر حالا حسینی شماره دو باشد باید در تمرینات بجنگد تا شماره یک شود. نمی تواند در تمرینات کم کار کند. باید بجنگد برای اینکه نفر اول شود. نه تنها حسینی بلکه سایر بازیکنان. 

شنیده ها حاکی از آن بوده که حسینی روز گذشته از کاروان استقلالی ها در شهر جم جدا شده و به سوی شیراز رفته تا استراحتی داشته باشد اما با توجه به استارت تمرینات استقلال باید منتظر بازگشت وی به جمع آبی پوشان باشیم و از طرفی هم احتمال دارد او امروز را هم در تعطیلات به سر ببرد و به نوعی به دلیل غیبت در دروازه استقلالی ها با حاضر نشدن در تمرینات قهر خود را به رخ بکشاند.

برنامه تمرینی امروز استقلالی ها 

طبق صلاح دید شفر ،بازیکنان تیم فوتبال استقلال روز گذشته تمرین نکردند و در استراحت به سر می بردند .با این وجود دور جدید تمرینات آبی پوشان از امروز آغاز می شود و شاگردان شفر برای رویارویی با تیم فولاد خوزستان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر انجام تمرینات تاکتیکی را در دستور کار قرار می دهند .