به گزارش پارس نیوز، در مسیرهای ورودی به شهر جم هواداران زیادی از پارس جنوبی و استقلال دیده می شود و در حال حاضر ترافیک روانی در سطح شهر جم وجود دارد.

*برخی هواداران پارس جنوبی از شهرجم به خاطر برخی تبعیض ها میان آنها و کارکنان نفت و گاز و همچنین افرایش دو برابری قیمت بلیط این دیدار ، از مسئولان باشگاه پارس جنوبی گلایه کردند.آنها معتقدند که از قشر ضعیف جامعه هستند و نباید برای این دیدار قیمت بلیط افزایش می یافته است تا اقشار ضعیف به همراه فرزندان خود نیز بتوانند این دیدار را تماشا کنند و از این مسابقه لذت ببرند.

*نیروهای یگان ویژه در داخل ورزشگاه و نیروی انتظامی در بیرون از ورزشگاه در این مسابقه دو برابر شده تا بازی در نظم و امنیت برگزار شود.

*هواداران جمی با در دست داشتن پرچم های زرد و سیاه رنگ در خیابان های اطراف ورزشگاه دیده می شوند.

*هواداران استقلال در خیابان های اطراف ورزشگاه وینفرد شفر سرمربی تیم خود را تشویق می کنند.

*هواداران استقلال خطاب به لیدر پارس جنوبی که روزهای گذشته هوادران آبی پوش را تهدید کرده بود می گفتند ما ترسی نداریم و به عشق استقلال ساعت ها راه برای دیدن این مسابقه مسافت طی کرده ایم و در این گرمای هوا در ورزشگاه حاضر شده ایم.

*رفته رفته به تعداد هواداران در ورزشگاه افزوده می شود و در محوطه استادیوم تماشاگران دو تیم حضور دارند.

*در حالی که کمتر از 7 ساعت تا شروع مسابقه زمان باقی مانده  تعداد هواداران استقلال  داخل استادیوم بیش از 600 نفر است و هواداران پارس جنوبی کمتر از 50 نفر در اطراف ورزشگاه هستند.