به گزارش پارس نیوز، 

سعد علی الشهری عصر چهارشنبه بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل تیم فوتبال امید ایران گفت: بازی بسیار سختی بود، روند بازی طوری بود که باید با تمرکز بالا به میدان می‌رفتیم،‌ بیش از چهار موقعیت گلزنی بسیار خوب داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم، اتفاقات زیادی در جریان بازی افتاد و در نهایت به تساوی رسیدیم. امیدوارم در دیدارهای آینده از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم.

او افزود: باز هم تاکید می‌کنم بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و کیفیت بدی نداشتیم، فرصت داریم که در ادامه بهتر شویم و امیدوارم به قهرمانی برسیم. کره شمالی هم تیم قوی‌ای است که در این گروه قرار دارد.

سرمربی عربستان در ادامه یادآور شد: هوا بسیار گرم و شرجی بود و این مساله روی عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد، باید در این شرایط منسجم و خوب باشیم و در این وضع هم می‌توان صاحب فضا و موقعیت شد. اگر قدرتمند باشید می‌توانید در این وضعیت هم به موفقیت برسید، البته ما در این فضا بیگانه نیستیم و در عربستان هم گاهی هوا گرم می‌شود.

او در پاسخ به سوالی در رابطه با این که با توجه به حضور تیم‌های قدرتمند در این گروه کدام تیم‌ها را صاحب شانس صعود می‌داند؟ عنوان کرد: نمی‌توان این موضوع را پیش‌بینی کرد، اما سه تیم ایران، عربستان و کره شمالی شانس صعود هستند که امیدوارم ما به عنوان تیم اول صعود کنیم.

انتهای پیام/