به گزارش پارس، به نقل ازفارس، علیرضا رحیمی در گفت وگو با رادیو ورزش در خصوص هجمه ای که علیه باشگاه سپاهان در فصل نقل و انتقالات راه افتاده است، اظهار داشت: من جواب را با یک سؤال شروع می کنم. کدام باشگاه حرفه ای در دنیا در امور باشگاه دیگر دخالت می کنند. کاش آنهایی که می گویند یک تیم صنعتی پیشنهاد های آنچنانی می دهد اسم بیاورند. همین که اسم این را نمی آورند فرار از پاسخگویی است.

وی افزود: وقتی هم با آنها صحبت می کنم و می گویند منظور ما شما نیستید نمی دانم این چه جوابی است. سال گذشته ۸ بازیکن از سپاهان جدا شدند که دلیل این جدایی این بود که نمی توانستیم از لحاظ مادی آنها را تامین کنیم پس با این حساب آیا ما پول داریم. من نمی خواهم اسم بیاورم ولی هیچ اعتراضی نسبت به این مسئله نکردیم چون آنها کار قانونی انجام دادند.

رحیمی با اشاره به اینکه در سال ۹۰ و ۹۱ به دلیل مسائل مالی نتوانستند برخی از بازیکنان خود را حفظ کنند، ادامه داد: برخی از مدیران چون نمی خواهند پاسخگوی عملکرد خود باشند هوادارانشان را فریب می دهند. طوری جوسازی می کنند سپاهان همه نفرات را برده که انگار مسی را گرفتم و این همه سر و صدا می کنند. ما با سه بازیکن قرارداد امضا کرده ایم. رحمان احمدی که البته او می تواند نیاید اما با توجه به شناختی که از این بازیکن دارم مطمئنم که می آید. قاسم دهنوی و یعقوب کریمی دیگر بازیکنانی هستند که جذب کرده ایم. برای جذب یعقوب کریمی هم ۴۵۰ میلیون تومان به باشگاه نفت تهران پول رضایتنامه داده ایم و افتخار می کنم یک بازیکن جوان را به مجموعه تیم خود اضافه کرده ام.

وی افزود: ای کاش کسی پیدا شود و عملکرد آنها که می گویند یک باشگاه صنعتی در حال ریخت و پاش است را بررسی کنند. من مجبورم اسم از پرسپولیس بیاورم چون آنها می گویند یک تیم صنعتی که ما را در حذفی برد این کارها را می کند. به غیر از سپاهان چه تیمی پرسپولیس را در جام حذفی شکست داد؟ اگر شهامت دارند اسم سپاهان را بیاورند حتی شهامت این کار را هم ندارند. ما باید به هم احترام بگذاریم و به کارهای تیم خودمان بپردازیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا هادی عقیلی و علی حمودی جذب سپاهان شده اند یا خیر، گفت: چند ماه قبل که با عقیلی صحبت می کردم او قول داد که اگر به ایران بیاید در سپاهان بازی کند. اما این حق طبیعی اوست که تیمش را انتخاب کند اگر به سپاهان بیاید خیلی خوشحال می شویم چون هواداران او را دوست دارند و به هر تیم دیگری برود احترام می گذاریم و به او افتخار می کنیم اما در مورد سایر بازیکنان باید بگویم تا زمانی که قرارداد بازیکنی ثبت نشود نامی از آنها نمی برم.

رحیمی در خصوص برنامه های سپاهان گفت: کرانچار ۱۷ خرداد به اصفهان بازمی گردد و ما از همان تاریخ تمرینات خود را آغاز می کنیم سپس برای برگزاری اردو و انجام چند بازی تدارکاتی به ترکیه می رویم.