به گزارش پارس نیوز، 

در این جدول که تنها شش تیم حضور دارند در حال حاضر از نگاه بسیاری از رسانه‌ها برتر از دیگر تیم‌ها هستند که به ترتیب به آنها اشاره خواهیم کرد:

 

1- تیم فوتبال آرسنال که با وجود اینکه در هفته اول لیگ جزیره با نتیجه 2-0 بازی را به منچسترسیتی و در زمین خود واگذار کرد اما با 118 کیلومتر دوندگی در رده نخست تیم‌ها قرار دارد.

آرسنال
آرسنال

 

2- تانهام که هر ساله بازی‌های بسیار زیبایی را از خود ارائه می‌دهد دراین فصل هم یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود و پس از توپچی‌ها و با 115.6 کیلومتر در رده دوم از لحاظ میزان دوندگی قرار گرفت.

تاتنهام
تاتنهام

 

3- تیم سوم این رده‌بندی نیوکاسل است که با هدایت رافائل بنیتز سرمربی کهنه‌کار خود و به خصوص بازیکنان جوانش با 115.5 کیلومتر در رتبه سوم قرار دارند.

نیوکاسل
نیوکاسل

 

4- تیم چهارم این رده‌بندی منچسترسیتی است که فصل گذشته رکورد جدیدی از خود برجای گذاشت و در صورتی قهرمان شد که از مرز 100 امتیاز در لیگ جزیره گذشت و با بازیکنان جوانی که از تمامی قاره‌ها و کشورهای مختلف دارد در این فصل هم مدعی اصلی قهرمانی است و با 115.1 کیلومتر دوندگی در رده چهارم تکیه زده است.

منچسترسیتی
منچسترسیتی

 

5- هادرسفیلد تیمی است که هر چند که هر ساله ب چشم یک مدعی به آنها نگاه نمی‌کنند ولی با 113.5 کیلومتر دوندگی چشم خیلی‌ها را به خود وا داشته است. این تیم با این میزان دوندگی در رده پنجم قرار گرفته است.

هادرسفیلد
هادرسفیلد

 

6- و در نهایت در رده ششم آبی‌های لندنی با 112.9 کیلومتر دوندگی قرار دارند که در این فصل با هدایت مائوریتسیو ساری می‌خواهند به روزهای اوج خود بازگردند و رقیب جدی برای تیم‌های بزرگ لیگ جزیره باشند.

چلسی
چلسی

 

آمار کلی میزان دوندگی شش تیم لیگ جزیره به شرح زیر ایت:

 

میزان دوندگی تیم‌ها
میزان دوندگی تیم‌ها