به گزارش پارس نیوز، در دیدار پر حاشیه استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته سوم رقابت های لیگ برتر ایران بی شک جنجالی ترین و پرحاشیه ترین رقابت فصل تا بدین جای کار بود! حتی آن اتفاقات و درگیری های هواداران تراکتورسازی با استقلالی ها هم نتوانست ذره ای نگاه ها را از روی این دیدار خارج کند تا دیگر حواشی آن در بطن جراید و رسانه ها نباشد.

 

هرچه از زمان این دیدار فاصله می گیریم، می توانیم با منطق بیشتر و بهتر به موشکافی اتفاقات صورت گرفته بر روی سکو های الغدیر بپردازیم و در حالی که به سرنخ هایی نزدیک می شویم، مسئولین در صحنه ورود می کنند و با قرار دادن مانع هایی بزرگ بر سر نتیجه نهایی، تمرکزات را به سمت و سویی دیگر معطوف می کنند!

 

پرسپولیس و استقلال خوزستان

پرسپولیس و استقلال خوزستان

 

از سوی کمیته داوران سازمان لیگ در ساعاتی پیش سید وحید کاظمی و کمک هایش از هرگونه مصاحبه و ارائه توضیحات در ارتباط با دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان منع کرد تا بیش از این فاجعه های صورت گرفته در اهواز لو نرود و از قرار معلوم اتفاقاتی دیگر نیز بر در این دیدار رخ داده است که تا بدین لحظه کسی جرات بازگو کردن آن را نداشته است.

 

تیم داوری استقلال خوزستان و پرسپولیس راز دار اتفاقات پشت پرده است! آنها رازی بزرگ را در سینه دارند که با فشار سنگین کمیته داوران و فدراسیون این روزها به سکوت اجباری دعوت شده اند تا آب ها از آسیاب بیافتد و تمامی جنجال های این دیدار به دست فراموشی سپرده شود.

 

پرسپولیس و استقلال خوزستان

پرسپولیس و استقلال خوزستان

 

چه کسی می داند چه اتفاقی در میان داوران و مسئولین برگزار کننده این دیدار رخ داده است، اما کمیته داوران سازمان لیگ بهتر از هر کسی می داند که ماه پشت ابر نخواهد ماند و به زودی همه چیز برملا خواهد شد..