به گزارش پارس نیوز، مس سونگون نماینده شایسته فوتسال کشورمان امروز (یکشنبه) در فینال رقابت های جام باشگاه های آسیا رو در روی تای سون نام ویتنام قرار خواهد گرفت.
مس سونگون با ارائه بازی های درخشان و بدون شکست به فینال راه یافته اما حریف ویتنامی برای رسیدن به فینال کارسختی داشته و حتی در مرحله گروهی برابر نفط الوسط عراق تن به شکست داد و در نیمه نهایی بازی باخته برابر بیروت بانک را برد. با این وجود رودریگو سرمربی تای سون نام و «مینه» بهترین گلزن این تیم برای مس خط و نشان کشیده اند.
رودریگو گفت: "هنگامی که به بازیکنان اعتماد به نفس و انگیزه بدهید آنها می توانند به چیزی که می خواهند برسند. آنها می توانند ابرقهرمان شوند."

من نگران رویارویی با مس سونگون در مسابقه نهایی نیستم. آنها باید نگران باشند؛ زیرا آنها در برابر ابر قهرمانان قرار خواهند گرفت. "
رودریگو برای این که به بازیکنانش در دیدار نیمه نهایی انگیزه بدهد، داستان چگونگی پیروزی هالیفید بر مایک تایسون در سال 1996 را تعریف کرده بود.
از سوی دیگر نگوین مینه تری، که در این رقابت ها پنج گل برای تای سون نام به ثمر رسانده است، از پیروزی بر مس سونگون مطمئن است.

او گفت: "من بسیار خوشحالم که در فینال بازی می کنم و با تیم ایران روبرو هستیم. ما شایسته حضور در بازی نهایی هستیم و بسیار افتخار می کنم زیرا این اولین باشگاه ویتنام است که در فینال مسابقات جام باشگاه های آسیا حضور دارد. "

" به یاد ماندنی ترین لحظه برای من گل دومم در یک چهارم نهایی مقابل ناگویا اوشنز بود، این گل به تقویت روحیه تیم کمک کرد و همچنین 10 دقیقه وقت اضافی را برای ما به ارمغان آورد که این تیم را شکست بدهیم."

"من اطمینان دارم که روز یکشنبه برابر ایران شانس داریم و ما برای پیروزی تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست. "