به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2018 در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از روز گذشته (جمعه - 19 مردادماه) با حضور 256 تکواندوکار از 58 کشور در شهر "مسکو" روسیه آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

امروز (شنبه - 20 مردادماه) و در روز دوم پیکارهای اوزان 58- کیلوگرم گروه مردان و 57- و 67+ کیلوگرم گروه زنان پیگیری می‌شود که آرمین هادی‌پور و محمد کاظمی در وزن 58- کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

آرمین هادی‌پور نماینده وزن 58- کیلوگرم در اولین دیدار توانست «آنتونیو فلسا» ایتالیایی را در ابتدای راند سه و پیش از به پایان رسیدن زمان قانونی با اختلاف 20 امتیاز (30 بر10) شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. در ادامه به مصاف « هِدی نفاتی» تونسی رفت و 23 بر 12 به برتری رسید. آرمین در سومین مبارزه برابر «یون جو جئونگ» نماینده میزبان و قهرمان جهان 2017 قرار گرفت و 11 بر 9 پیروز شد.

نماینده وزن دومی در مرحله نیمه نهایی با «ویتو دللاکویلا» دارنده مدال برنز قهرمانی جهان مبارزه کرد و این رقابت با نتیجه 18 بر 18 به راند طلایی کشیده شد و در نهایت تکواندوکار شایسته کشورمان با کسب امتیاز به فینال راه پید ا کرد اما در این مرحله به دلیل آسیب دیدگی در مفصل زانوی پای چپ و با صلاحدید کادرفنی از رقابت با نماینده کره‌جنوبی انصراف داد به مدال نقره رسید.

هدایت ایت؛ این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.

انتهای پیام/