به گزارش پارس نیوز، در دیدار هفته گذشته پرسپولیس و استقلال خوزستان در اهواز همانند دیگر دیدار های پرحاشیه این تیم با کلکسیونی از اتفاقات و درگیری ها همراه شد تا جدال سرخ های تهران و آبی های اهواز سوای از جنجال های خارج از گود؛ در اردوی پرسپولیسی ها نیز موانعی را برای روند رو به پیشرفت این تیم حاصل کند.

 

حسین ماهینی با فوران کردن خشم خود در فضای مجازی پرده از اتفاقی برداشت که او و تیمش را در این سال ها آزار داده و همواره برایشان موانعی سخت را ایجاد کرده است، او این موانع را دست ساخته کسی می دانست که در حواشی همیشه پیش قدم بوده و سیاست هایش ضد بازیکنان و باشگاه بوده است!

 

حسین ماهینی

حسین ماهینی

 

رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس که در جایگاه تیفوسی ها همیشه حاضر است، از نگاه حسین ماهینی عامل اصلی برهم خوردن تمرکز تیم و به حاشیه کشیدن بازیکنان است، چرا که از نگاه وی در گذشته این فرد سرشناس که با تیم ملی ایران نیز همواره همراه بوده است، به عنوان یک نفوذی از سوی کی روش باعث درگیری در اردوی  تیم برانکو شده است.

 

متقابلا مدیر کانون هواداران پرسپولیس واکنشی ابتدایی و بسیار نرم را به این گفته های ماهینی ابراز داشته و مدعی شده است که هرگز هواداران را علیه بازیکنان  کوک نکرده است! چرا که از نگاه او این اتفاقات تنها حاصل احساسات لحظه ای سکو ها بوده است.

 

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

 

در تمرینات امروز ظهر باشگاه پرسپولیس دو دسته گی در میان سرخ ها به وضوح دیده می شد؛ چرا که کاپیتان های پرسپولیس، یعنی حسین ماهینی و سید جلال حسینی دائما در حال جر و بحث با یکدیگر بودند و به دنبال راه حلی برای برون رفت از اتفاقات حاشیه ای، با برانکو جلسه ای اضطراری را در ارتباط با نفوذی کی روش برگزار کردند.