به گزارش پارس نیوز، اشکان دژاگه بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی درباره شکست سنگین تیمش برابر استقلال اظهار کرد: به هر حال در یک بازی یک تیم می برد و تیم دیگر شکست می خورد. امروز اولین بازی بود که همه بازیکنان جدید بازی کردند و استقلال هم خیلی فشار آورد اما سعی و تلاش خود را کردیم. همچنین از هواداران عذرخواهی می کنم که برای تشویق تیم خود این مسیر طولانی را پیمودند اما ما نتوانستیم از این بازی امتیاز بگیریم. البته چند بازیکن همانند خودم، شجاعی و بازیکنان جدید دیگر 4،5 روز با تیم تمرین کردیم و زمان نیاز داریم و همه در این باشگاه از جمله سرمربی تیم جدید هستند تا در بازی های بعدی بهتر کار کنیم. 

بازیکن ملی پوش تراکتورسازی درباره اینکه برای استراحت به لیگ ایران آمده است یا دنبال چالش های جدید است، بیان کرد: من اینجا استراحت می کنم! شما بازی کردید؟فوتبال در همه جای دنیا راحت نیست و سرعت بازی زیاد بود و من صددر صد آماده نیستم و باید کار کنم اما این استراحتی که شما می گویید نمی فهم و بازی خوبی امروز شاهد بودیم. 

او درباره اینکه برای اولین بار در لیگ برتر ایران و در ورزشگاه آزادی بازی می کند و فضای فوتبال ایران را چطور می بیند، گفت: فضای بازی خوب بود و استقلال خیلی خوب بازی کرد و بازیکنان ما هم خوب بازی کردند و جنگیدند اما بازی در اختیار استقلال بود و 3 امتیاز هم گرفت .

دژاگه درباره سطح بازی استقلال و تراکتورسازی و چه انتظاری از لیگ برتر ایران داشت، گفت: بازی خوب و سرعتی بود و هر 2 تیم سعی و تلاش خود را کردند و من اولین بار است که در لیگ ایران بازی می کنم و سرعت بازی خوب بود و انشالله در بازی های بعدی بتوانیم بهتر کار کنیم. 

دژاگه درباره اینکه تراکتورسازی با وجود مربی و بازیکنان خوبی که گرفته بعد از 3 هفته در انتهای جدول قرار دارد، گفت:  بازیکنان و مربی جدید به تیم تراکتوسازی اضافه شدند و زمان نیاز داریم  و  در یک روز نمی شود مثل یک  تیم بازی کند. 4،5 روز تمرین کردیم و هر تیمی که بازیکن و مربی جدید می آورد وقت می خواهد و ما سعی خود را  می کنیم و از هواداران می خواهم ناراحت نباشند و پشت تیم خود باشند و هفته پیش هم گفتم این تیم بازیکنان جوان و جدید دارد و وقت می خواهد و انشالله بتوانیم با نتیجه گرفتن در هفته های بعد هواداران خود را شاد کنیم.

دژآگه در پایان درباره قرارداد 800 هزار دلاری با تراکتورسازی و اینکه قراردادش با این تیم به دلار یا ریال بسته شده است، خاطر نشان کرد:  من قرارداد 3 ساله با تراکتورسازی بستم.