به گزارش پارس نیوز، 

داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که با این بازیکنان جوان کار می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم. همچنین از بازیکنان و هواداران‌مان تشکر می‌کنم. به تیم پرسپولیس هم تبریک می‌گویم که بازی تاکتیکی انجام دادند.

*مقابل پرسپولیس پایاپای بازی کردیم

وی ادامه داد: امروز پایاپای بازی کردیم و انتظار داریم بهتر شویم. ما به دلیل پتانسیلی که داشتیم بازی را به پرسپولیس دادیم و از میدان داری آنها برای بستن روزنه خط دفاعی خودمان استفاده کردیم. خوشبختانه امروز موقعیتی به حریف ندادیم و به جز یک صحنه موقعیتی ندادیم اما ما روی ضد حملات ۳ موقعقیت داشتیم. از این نتیجه خوشحالیم و امیدوارم در ادامه بهتر شویم.

* استقلال خوزستان بهتر خواهد شد

یزدی افزود: بار اول نیست که شرایط فعلی را تجربه می کنم. در ادامه استقلال خوزستان بهتر خواهد شد و امسال با پتانسیل بچه ها می توانیم نمایش بهتری داشته باشم و نتایج بهتری بگیریم.

*استقلال خوزستان 15 روزه جمع شد

وی ادامه داد: فکر می کنم باید به تیمم تبریک بگویم. تیم ما در ۱۵ روز جمع شده است. تیمی که در ۱۵ روز جمع شده و همه چیز آن تغییر کرده سخت است که نمایش خوبی داشته باشد. خوشبختانه روز به روز انتظارات ما را بر آورده می کنند. برای تیم پرسپولیس احترام قائلم و در این سال ها نشان داده از بهترین هاست اما ما با آن ها خوب کار کردیم و موقعیتی به آنها ندادیم. با این همه بازیکنان جوان و باتجربه تیم ما مثل ایوب کلانتری، مبعلی در کنار هم هستند تا به جوانان کمک کنند.

* هواداران ما امروز سنگ تمام گذاشتند

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص حواشی این بازی هم اظهار داشت: راجع به مسائل فنی حرف بزنم بهتر است اما امروز هواداران ما سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که این تیم را دوست دارند. در آینده این حمایت‌ها به تیم روحیه می دهد تا در بازی های خانگی موفق باشیم.

* اگر فرصت‌هایمان گل می‌شد، حرف های برانکو چیز دیگری بود

یزدی اظهار داشت: از توانایی تیم مقابل آگاه بودیم و باید بازی را در اختیار آنها قرار می دادیم. بازی را به آنها دادیم و از اشتباهات آن ها استفاده کردیم اما در لحظات آخر کم دقت بودیم. اگر توپ های ما گل می شد برانکو الان حرف دیگری می زد و به تیم ما احترام می گذاشت. در فاز دفاعی خیلی خوب بودیم و راه دومی نداشتیم که انجام دهیم. به بچه هایم تبریک می گویم.

*بازیکنانم  به زمان نیاز دارند

وی خاطرنشان کرد: تیم من نیاز به زمان دارد. این بازیکنان زمان می خواهند تا اعتماد به نفس داشته باشند. در آینده از این تیم بیشتر می‌شنوید. خیلی ها اعتقاد دارند که در ۲ هفته این تیم را خوب کردیم و نفراتی داریم که می توانند در لیگ برتر بازی کنند. نواقصی داریم اما باید آنها را بر طرف کنیم تا تیم بهتری شویم.

* 3 امتیاز را از پرسپولیس می‌خواستیم که به آن نرسیدیم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: یکی از اهداف ما در بازی امشب کسب ۳ امتیاز بود که به آن نرسیدیم اما در فاز دفاعی قوی بودیم و در فاز حمله موقعیت ایجاد کردیم. در این دو آیتم از تیم حریف بهتر بودیم و اگر دقت می کردیم پیروز بازی بودیم. آینده از آن بچه های ماست. بیشترین کار را بچه ها انجام می دهند. وقتی نواقصی بود این بچه ها با همه توان کار کردند.

* نیاز باشد خودمان را تقویت می‌کنیم

یزدی در پایان درباره احتمال جذب بازیکن جدید هم افزود: اگر به نیرویی نیاز داشته باشیم و با توجه به موجودی که داریم تیم خودمان را تقویت خواهیم کرد.

انتهای پیام/