به گزارش پارس نیوز، هادی رضایی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: برای ثبت‌نام نهایی کاروان ورزشی ایران جهت حضور در بازی‌های پاراآسیایی روز جمعه ۱۹ مرداد به جاکارتا می‌روم و اسامی کل کاروان اعزامی اعم از ورزشکار، مربی، سرمربی،‌ سرپرست و همراهان اعزامی به این بازی‌ها روز سه شنبه ۲۳ مرداد از طریق سایت کمیته ملی پاراالمپیک اعلام خواهد شد.

وی گفت: در بازی‌های پاراآسیایی در ۱۳ رشته والیبال نشسته (زنان و مردان) بسکتبال با ویلچر (زنان و مردان) شطرنج زنان و مردان (نابینایان) دو میدانی زنان و مردان، گلبال (زنان و مردان) تیراندازی و تیروکمان (زنان و مردان)، تنیس روی میز، شنا، وزنه‌برداری، دوچرخه سواری، بوچیا و جودو شرکت خواهیم کرد که به جز رشته بوچیا که یک رشته حمایتی است در بقیه رشته‌ها کسانی به این بازی‌ها اعزام می‌شوند که شانس کسب مدال طلا،‌ نقره و برنز داشته باشند. در حقیقت در این دوره از بازی‌ها تنها به دنبال اعزام کاروان کیفی هستیم و اگر تا روز اعزام ورزشکاری دچار افت رکورد شود، قطعا مانع اعزام او به بازی‌های پاراآسیایی خواهیم شد.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: در این دوره از بازی‌ها بیش از ۳۰۰ ورزشکار حضور خواهند داشت که با برنامه ریزی که انجام دادیم، به دنبال آن هستیم تا با اعزام کاروان کیفی و تنها مدال آور بهترین جایگاه را کسب کنیم.

وی همچنین درباره وضعیت تیم ملی والیبال نشسته زنان و مردان اظهارکرد: تیم ملی والیبال نشسته مردان از دوم شهریور ماه اردوی خود را برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی در محل فدراسیون برپا خواهند کرد و این اردو به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. همچنین اردوی زنان والیبال نشسته نیز از هفته آینده در محل فدراسیون برگزار می‌شود. در حال حاضر به جز برپایی اردوهای داخلی، برنامه خاص دیگری برای تیم ملی والیبال نشسته نداریم و به دنبال آماده‌سازی‌ آن‌ها برای حضور هر چه بهتر در بازی‌های پاراآسیایی هستیم.

رضایی درباره وضعیت مرتضی مهرزاد و حضور وی در بازی‌های پاراآسیایی گفت: این بازیکن هر چند در مسابقات لیگ جهانی که به میزبانی تبریز برگزار شد عملکرد موفقی نداشت، اما در مسابقات جهانی هلند با آمادگی بسیار خوبی در بازی‌ها حاضر شد و شرایط امیدوار کننده‌ای داشت. امیدوارم این روند همچنان تا بازی‌های پاراآسیایی ادامه داشته باشد. به هر صورت باز هم تاکید می‌کنم هیچ بازیکنی تا زمان اعزام نامش در لیست نهایی تثبیت شده نیست و اگر احساس کنیم بازیکنی دچار افت از نظر فنی شده است، بدون اینکه بازیکن دیگری جایگزین او کنیم از لیست بازی‌ها حذف خواهد شد، زیرا هدف ما تنها مدال‌آوری است.