به گزارش پارس نیوز، دردسرهای منچستریونایتد و جو آشفته‌ای که در اردوی پیش فصل این تیم شکل گرفته بود کم بود که حالا جنجال دیگری برای این تیم رقم خورده است. گروهی از هواداران منچستریونایتد که از غرولندهای آقای خاص به خاطر عدم دریافت بودجه کافی برای خرید بازیکنان مورد نظر جهت تقویت تیمش خسته شده‌اند در فضای مجازی کمپینی راه انداخته‌اند تا مبلغی که باشگاه برای اخراج مورینیو به عنوان غرامت باید به این مرد پرتغالی بدهد را جمع آوری کنند و دیگر شاهد اظهارنظرهای مأیوس کننده سرمربی تیم محبوب‌شان در آستانه آغاز فصل جدید نباشند.

مورینیو در این یکی دو هفته اخیر نه تنها بابت کم‌کاری باشگاه برای خرید بازیکنان مورد نظر او گله و شکایت داشت بلکه از اینکه برخی بازیکنانش مانند آنتونی مارسیال (به دلیل تولد فرزندش) و حتی ملی‌پوشانی که در جام جهانی بازی کردند، دیرتر هم به تمرینات برگشتند شاکی بود. اعتراضات پی‌در‌پی مورینیو در حالی که منچستریونایتد فردا شب فصل جدید را آغاز می‌کند، حوصله گروهی از هواداران این تیم را سر برده است و آنها از دیگر هواداران تیم‌شان خواسته‌اند به هر اندازه که می‌توانند کمک نقدی کنند تا هزینه اخراج سرمربی سابق چلسی را بپردازند.

آنها در Crowfunding کمپینی به راه انداخته‌اند تا 12 میلیون پوندی که منچستریونایتد بابت غرامت فسخ یکطرفه قراردادش با مورینیو باید بپردازد را تأمین کنند تا به باشگاه انگیزه‌ای برای اخراج او بدهند. این در حالیست که منچستریونایتد جزو سه باشگاه ثروتمند دنیا است.