به گزارش پارس نیوز، دومین روز هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال  روز جمعه با برگزاری 4 بازی پیگیری می شود که در مهم ترین این دیدار ها تیم فوتبال استقلال تهران به مصاف  تراکتورسازی تبریز می رود .

//تاپ 7 صبح /// مصاف حساس شاگردان شفر و توشاک در تهران / دوئل سپاهانی ها پیکانی ها به میزبانی نقش جهان

پدیده مشهد - صنعت نفت آبادان / جمعه ساعت 20:00 

تیم فوتبال پدیده با سرمربیگرى یحیى گل محمدى توانسته تا به اینجاى رقابت هاى لیگ با کسب ٣ امتیاز رده هفتم را از آن خود کند.بازیکنان تیم فوتبال پدیده همچنین یک برد ،یک باخت ،٢ گل زده و ٢ گل خورده را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

شاگردان گل محمدى در دیدار هفته دوم لیگ برتر موفق شدند با نتیجه ٢ بر یک تیم استقلال خوزستان را شکست دهند و در حال حاضر پدیده اى ها در نظر دارند با کسب ٣ امتیاز مقابل صنعت نفت آبادان جایگاه خود را در جدول رقابت ها ارتقا دهند.

بازیکنان تیم فوتبال پدیده با کسب برد و باخت تغییر اساسى در جدول رقابت ها از لحاظ جایگاه خواهند داشت.

در طرف مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون بدون برد و باخت ،٢ مساوى ، ١ گل زده و ١ گل خورده در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

شاگردان سرجیو تا به اینجاى رقابت هاى لیگ برتر تنها 2 امتیاز  کسب  کرده اند و  وضعیت خوبى در جدول ندارند .با این وجود این تیم با سرمربیگرى سرجیو پرتغالى به دنبال این است تا در بازى مقابل پدیده بتواند ٣ امتیاز لازم را بدست آورد.

 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دوم رقابت ها مقابل گسترش فولاد  تبریز با نتیجه یک -یک بازى را به اتمام رساند.

نماینده آبادان در دیدار مقابل پدیده در نظر دارد بازى را با نتیجه برد تمام کند تا در جدول رقابت ها چند پله صعود داشته باشد.

نفت مسجد سلیمان -فولاد خوزستان/ جمعه ساعت 20:30

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با سرمربیگرى عبدالله ویسى تا به اینجاى رقابت ها موفق شده بدون برد و گل زده  یک تساوی و یک باخت را در کارنامه اش ثبت کند. نماینده مسجد سلیمان هم اکنون با کسب یک امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد. 

شاگردان ویسى در هفته دوم رقابت هاى لیگ برتر بازى را با نتیجه ٢ بر صفر به پارس جنوبى جم واگذار کردند و  به همین دلیل بازیکنان این تیم در هفته سوم مقابل فولاد خوزستان به دنبال آن هستند تا با کسب ٣ امتیاز جایگاه خود را در جدول رقابت ها ارتقا دهند. مسجد سلیمانی ها  با کسب حداقل امتیاز از حریفشان مى توانند تا چند پله جایگاه خود را در جدول تغییر دهند.

در آن سوی میدان اما شاگردان پورموسوی  می خواهند با کسب 3 امتیاز این بازی شکست 3 - 0 هفته گذشته خود مقابل پرسپولیس  را فرموش کنند  تیم فوتبال فولاد خوزستان   تا به اینجاى کار  به یک برد و یک باخت دست یافته است. فولادی ها هم اکنون با 3 امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی حضور دارند. 

استقلال تهران -تراکتورسازى تبریز/جمعه ساعت 20:30 

تیم فوتبال استقلال با هدایت وینفرد شفر در حالی لیگ هجدهم را آغاز کرد که تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده است شاگردان شفر با کسب ٢ امتیاز رده نهم جدول قرار دارند و  در آخرین بازی خود  برابر ذوب آهن به نتیجه ٢ -٢ رضایت دادند.آبی پوشان پایتخت در حالى در هفته سوم رقابت ها برابر تراکتورسازى بازى مى کند که خرید هاى جدیدى همچون نیومایر و تبریزى مى توانند براى آبى پوشان به میدان بروند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال با برد مقابل تراکتورسازى می توانند تا چند پله  جایگاه خود را  ارتقا دهند.در طرف مقابل تیم فوتبال تراکتورسازى با هدایت توشاک وضعیتی مشابه استقلالی ها دارد آن ها تا به اینجای کار تنها موفق به کسب دو تساوی شده اند .شاگردان توشاک همچنین با کسب ٢ امتیاز در رده یازدهم جدول رقابت ها قرار دارند

بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازى در دیدار هفته دوم رقابت ها برابر نساجى مازندران به تساوى ١-١ رسید. تراکتورسازان همانند استقلالی ها نیاز زیادی به 3 امتیاز این بازی دارند. 

شایان ذکر است با صدور کارت بازى دژاگه و شجاعى هر ٢ بازیکن مى توانند در برابر استقلال تهران به میدان بروند.

سپاهان اصفهان -پیکان تهران / جمعه ساعت 20:30 

تیم فوتبال سپاهان با هدایت امیر  قلعه نویى توانسته تا به اینجاى رقابت ها یک برد و یک تساوی به دست آورد شاگردان قلعه نویىبا کسب ٤ امتیاز در رده دوم جدول رقابت ها قرار دارند و بدون شک آنها در صورت برد مقابل پیکان و کسب ٣ امتیاز مى توانند جایگاه اول جدول را از آن خود کنند. 

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان با برد ٦ بر یک مقابل سپید رود در هفته دوم رقابت ها توانستند نتیجه خوبى را  رقم بزنند و در حال حاضر سپاهانى ها درصدد هستند تا در هفته سوم مقابل پیکان به پیروزى برسند تا یک پله در جدول جایگاه خود را ارتقا دهند. در طرف مقابلتیم فوتبال پیکان با یک برد و یک تساوی وضعیت مشابهی با رقیب خود در هفته سوم دارد و هم اکنون سومین تیم لیگ برتر است. 

شاگردان مجید جلالى تا به اینجاى رقابت ها رده سوم را به خود اختصاص داده اند و پیکانى ها با برد ٣ بر صفر در هفته دوم مقابل سایپا درصدد هستند تا برد دیگرى را مقابل سپاهانى ها رقم بزنند.