به گزارش پارس نیوز، محمد مومنی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بازی پیش روی استقلال مقابل تراکتورسازی بیان داشت: آبی پوشان در دو هفته نخست پیروز نشده‌اند و اگر این روند ادامه پیدا کند خواهی نخواهی می تواند برای این تیم یک بحران جدید آغاز کند.

مهاجم پیشین آبی پوشان بیان داشت: اگر پیروز نشدن استقلال طولانی شود رفته رفته صبر هوادار هم تمام می شود. هوادار به این کاری ندارد که تیم کامل است یا نیست، مصدوم دارد یا ندارد، بازیکنان هستند یا نیستند. آنها پیروزی و نتیجه می خواهند. فصل گذشته هم استقلال در حالی اوایل فصل نتیجه نمی‌گرفت که بسیاری از بازیکنان اصلی این تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نبودند و داوران هم اشتباهات زیادی داشتند که موجب از دست رفتن امتیازات حساسی برای استقلال می شد. اما تماشاگر به این مسائل کاری نداشت و فقط نتیجه می‌خواست.

مومنی در ادامه گفت: بعنوان یک پیشکسوت می دانم هنوز تیم سر و شکل واقعی خود را پیدا نکرده و باتوجه به اضافه شدن چند مهره که انتظار می‌رود جزو بازیکنان اصلی باشند باز هم باید زمانی برای هماهنگی صرف شود، اما امیدوارم که بازی با تراکتورسازی سرآغاز پیروزی‌های این فصل آبی پوشان باشد.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: همیشه دیدارهای دو تیم استقلال و تراکتورسازی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و سال به سال هم بر میزان این حساسیت افزوده می‌شود. در این فصل هر دو تیم داعیه حضور در بین مدعیان دارند و اگر مسیرشان را درست بروند قطعا می‌توانند مدعی جدی برای قهرمانی باشند.

مهاجم سابق آبی پوشان در خصوص فاصله امتیازی ایجاد شده بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در دو هفته نخست بازی‌ها گفت: هواداران دو تیم همیشه نسبت به نتایج هم حساس هستند. اگر این فاصله بین استقلال با هر تیم دیگری بود هواداران اینقدر حساسیت نشان نمی دادند اما ایجاد این فاصله با پرسپولیس باعث می شود تا هواداران هم بیشتر حساس شده و فشار بیشتری بر تیم وارد کنند.

پیشکسوت آبی پوشان در خاتمه گفت: نقش بازیکنان باتجربه در این بازی خیلی مهم است و بازیکنان باتجربه تر استقلال می توانند سرنوشت این بازی حساس را تغییر دهند.