به گزارش پارس نیوز، پس از جدایی فابری و انتقال به فولام، بشیکتاشی ها تمام تلاششان را کرده اند تا یک گلر مطمئن خریداری کنند اما در فاصله چند روز تا آغاز سوپرلیگ ترکیه هنوز راه به جایی نبرده اند. در همین زمینه رسانه های ترکیه ای شایعات مختلفی به راه انداخته و تاکنون گزینه های مختلفی را برای پست دروازه بانی به میان آورده اند.

مهم ترین هدف نقل و انتقالاتی آن ها برای خط دروازه علیرضا بیرانوند گلر جوان تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران بود و حتی رسانه های مختلف ترک زبان هم این را اعلام کرده بودند اما حالا پس از کند شدن مذاکرات و مخالفت شدید باشگاه پرسپولیس، بشیکتاش نیز به سراغ دروازه بان دیگری رفته است. گونش سرمربی بشیکتاش هم امروز در این باره گفت: جذب بیرانوند خیلی جدی نیست و هنوز نمایندگان ما مشغول مذاکره هستند.

گفته می‌شود آن ها مذاکرات با رئال مادرید برای جذب کیکو کاسیا را آغاز کرده اند. کاسیا گلر ۳۱ ساله و اهل اسپانیا است که در سال ۲۰۱۵ از اسپانیول به رئال آمد اما همواره نیمکت نشین کیلور ناواس بود. حالا باتوجه به خرید تیبو کورتوا، کاسیا جایگاهش روی نیمکت را هم متزلزل میبیند و به دنبال جدایی خواهد بود.

البته فلورنتینو پرز به ترک ها پیغام داده که کاسیا را به صورت قرضی با بند خرید دائمی می‌تواند بفروشد. بشیکتاش احتمالا برای او باید ۵ میلیون یورو هزینه کند.