به گزارش پارس نیوز، پس از انتشار خبر انحلال تیم والیبال شهرداری تبریز، دومین شوک به لیگ برتر والیبال وارد شد و تیم شهرداری ارومیه که ستارگانی مانند سید محمد موسوی، شهرام محمودی و عادل غلامی را برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر به خدمت گرفته، در آستانه انحلال قرار گرفته است.

مدیرعامل تیم شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگاران درباره خبر انحلال این تیم گفت: تا این لحظه چیزی را به اعلام نکرده‌اند و ما نیز خبر را در سایت‌ها خوانده‌ایم. ظاهراً اعضای شورای شهر به دلیل مسائل اقتصادی و همچنین انحلال تیم شهرداری تبریز، چنین بحثی را مطرح کرده‌اند اما دلایل آن را هنوز اعلام نکرده‌اند. مدیر ما شهردار است که تا این لحظه چیزی به ما گفته نشده است.

پیمان رضایی در ادامه در پاسخ به این سؤال که چه زمانی خبر قطعی مشخص می‌شود، افزود: ظاهراً تا شنبه خبر قطعی اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که تیم شهرداری ارومیه با به خدمت گرفتن موسوی، غلامی و محمودی یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است، با انحلال تیم وضعیت چگونه خواهد شد؟ گفت: والیبال در خون مردم ارومیه است و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، آقایان باید برای افکار عمومی شفاف‌سازی کنند.