به گزارش پارس نیوز، باتوجه به اخبار واصله در خصوص حادثه رخ داده در کشور گرجستان برای ۲ نفر از نوآموزان فوتبال که از استان یزد اعزام شده بودند ، از سوی کمیته اخلاق مقرر شد حراست فدراسیون فوتبال و همچنین هیات فوتبال استان یزد ضمن  پیگیری و بررسی موضوع با قید فوریت،اقدام و نتیجه را گزارش کنند.

همچنین هیات فوتبال استان تهران مکلف شد ظرف دو هفته آینده کلیه مدارس غیرمجاز فوتبال را شناسایی و اقدامات قانونی لازم جهت پلمپ و تعطیلی این مدارس را به عمل آورد. 

در این باره کمیته اخلاق به خانواده ها و نوآموزان فوتبال هشدار و اطلاع می دهد که ضمن دقت و بررسی لازم و دقیق هنگام ثبت نام فرزندان خود از قانونی بودن و داشتن مجوز فعالیت مدارس و مجموعه های فوتبال مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورتی که با موارد و فعالیتهای غیرقانونی توسط مجموعه های فوتبالی و مدارس فوتبال نظیر برگزار کننده تور و تورنمنت های داخلی و خارجی روبرو  شدند سریعا مراتب را از طریق شماره تلفن ۴۴۷۳۸۴۰۲- (۰۲۱) به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گزارش کنند.

در این حادثه دو نوجوانی که به همراه  این تیم راهی گرجستان شده بودند، غرق شدند و براساس گزارش ها حال یک بازیکن دیگر نیز وخیم است.