به گزارش پارس نیوز، 

حسین کعبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه کادر فنی تصمیم به کنار گذاشتن وی گرفته است گفت: من قرارداد دارم اما هنوز هیچ نامه ای از باشگاه به دست من نرسیده است. سرمربی تیم اختیار دارد که هر طور می خواهد درباره مسائل فنی تصمیم بگیرد. البته همین که به من نامه ای ندادند و در رسانه ها گفتند با اصول حرفه ای فوتبال که ادعایش را دارند کاملا منافات دارد. سرمربی می تواند مرا در اختیار باشگاه بگذارد اما من اجازه نمی دهم که عده ای با فرافکنی بخواهند با آبروی ورزشی ام بازی کنند.سرمربی تیم حتما فیلم بازی ها و میزان آمادگی ام  در فصل قبل و در تمرینات قبل از فصل دیده پس چرا همان‌موقع نگفت مرا نمی خواهد.

وی افزود: من از طرف کادر فنی متهم شدم به کم کاری و این که سه تا گل از شش تا گل سپاهان رامن  مقصر بودم هیچ اشکالی ندارد، امشب برنامه 90 نشان می دهد و هواداران سپیدرود خودشان قضاوت خواهند کرد چون آن ها صاحبان اصلی تیم هستند.

کعبی با انتقاد از مدیران و کادر فنی سپیدرود به فارس گفت: من واقعا متاسفم که در این چند روز یک نفر از باشگاه درباره دعوتم به کمیته اخلاق حرفی نزد.من مجبور شدم با آقای شهرام حمیدی بروم که اصلا وظیفه ایشان نبود. این جا از سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن تشکر می کنم که با من در جلسه حضور داشت و پیگری کارم بود.آقا سعید خیلی مردی!

وی افزود: اما درباره ادعای کم کاری مطرح شده از سوی آقایان باید بگویم که حتما هواداران یادشان هست که در بازی با ملوان به شدت از ناحیه سر مصدوم شدم یا در بازی با پدیده که عضله پایم پاره شد. این ها فدای سر هواداران سپیدرود. من حسین کعبی سرسفره پدرو مادرم بزرگ شدم الان هم تابع تصمیم باشگاه هستم. اما زمانی از فوتبال می روم که هواداران سپیدرود مرا نخواهند.به هیچ بنی بشری هم اجازه نمی دهم به من توهین کند. خدا را شکر در این سال ها با هیچ دلالی هم کار نکردم. من یکبار به دنیا آمدم، یکبار هم از دنیا می روم اما با عزت زندگی می کنم.

وی در پایان گفت: به این آقایان برخورده که چرا من به عنوان کاپیتان تیم بازیکنان را به سمت هواداران بردم و این بهانه ای شده برای آن ها.من اگر صد بار دیگر این اتفاق بیفتد باز هم همین کار را می کنم. چون مدیون آن ها و محبت های شان هستم.

انتهای پیام/