به گزارش پارس نیوز، علیرضا بیرانوند تا پیوستن به بشیکتاش فاصله چندانی ندارد و باید کم کم منتظر قطعی شدن این انتقال باشیم؛ البته اگر اتفاق خاصی رخ ندهد.

 

بشیکتاش دو دروازه بان اصلی خود یعنی فابری و دنیس بویکو را از دست داده است. نفر اول راهی فولام شد و دومین نفر به دیناموکیف اوکراین پیوست. تیم سنول گونش حالا دروازه بان اول ندارد و در حال حاضر دو گلر دیگر این تیم توانایی حضور به عنوان گلر اول را ندارند.

 

تولگا زنگین دروازه بان 34 ساله و شناخته شده بشیکتاش حدود 5 است که در این تیم حضور دارد و کاپیتان اول آنها هم به شمار می رود. این دروازه بان فصل قبل 7 بازی انجام داد و هشت گل خورد و دو کلین شیت هم داشت. این دروازه بان در دو بازی مقدماتی یورو لیگ هم بازی کرد. او سابقه 9 بازی ملی و 13 سال حضور در ترابوزان اسپور را هم دارد اما به نظر نمی رسد رقیب سرسختی برای علیرضا بیرانوند باشد.

 

نفر بعدی اوتکا یوواکوران است. دروازه بان 20 ساله ای که سابقه حضور در تیم های زیر 19 و 20 سال های ترکیه را در کارنامه اش دارد. او 4 سال در تیم بیلربی بود و از سال 2016 به عضویت بشیکتاش درآمد. این دروازه بان جوان و احتمالا خوش آتیه هنوز برای تیم بشیکتاش در دیدارهای رسمی به میدان نرفته است.

 

همانطور که می بینید در صورت قطعی شدن انتقال بیرانوند، این دروازه بان ملی پوش دغدغه چندانی برای فیکس شدن ندارد.