به گزارش پارس نیوز، حتی خوش‎بین‎ترین افراد هم فکر نمی‌‎کردند پپ گواردیولا در سمت مربیگری بتواند در ۱۰ سال ۲۴ عنوان کسب کند، حتی کسانی که به کار او امیدوار بودند هم بعد از این که در اولین بازی به عنوان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا مقابل نومانسیا شکست خورد و در دومین بازی مقابل ریسینگ مساوی کرد، امیدشان را از دست دادند.

اما در دیدار کامیونتی شلد انگلیس مقابل چلسی منچسترسیتی او به برتری رسید و توانست نامش را در لیست اسامی مربیان بزرگ تاریخ ماندگار کند. او در ۴ فصل حضور در بارسلونا ۱۴ عنوان کسب کرد شامل ۳ قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی حذفی، ۳ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا، ۲ قهرمانی لیگ قهرمانان، ۲ قهرمانی سوپرکاپ اروپا و دو قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها.

در ۳ سال حضور در بایرن هم او ۷ عنوان دیگر کسب کرد، شامل ۳ قهرمانی در بوندسلیگا، ۲ قهرمانی در حذفی، یک قهرمانی در سوپرکاپ اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها.

در منچستر هم در دو فصل کامل توانست ۴ عنوان کسب کند، قهرمانی کامیونتی شلد، قهرمانی لیگ برتر و ۲ قهرمانی در لیگ کاپ. حالا همه نگاه‌ها متوجه اوست. آیا پپ می‌تواند سیتی را قهرمان اروپا و لیگ قهرمانان کند؟ عنوانی که مالک ثروتمند باشگاه به دنبال کسب کردنش است.