به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی امید در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ اتفاق خوبی افتاده است. چرا که ما تمام شرایط را برای تیم امید در نظر گرفتیم. سرمربی خوبی انتخاب کردیم تا بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم. ان‌شاءالله در ادامه بتوانیم با بازیکنانی که در اختیار داریم و برای اولین بار مشکل سربازی نداریم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی در ادامه در خصوص اینکه قرار است در صورت قهرمانی تیم ملی امید تمام بازیکنان از سربازی معاف شوند نیز گفت: این قضیه با مذاکره با مسئولین در حال پیگیری است همه مسئولین به دنبال این هستند که در صورت قهرمانی تیم ملی امید این بازیکنان از سربازی معاف شوند حتی درتیم ملی بزرگسالان هم با توجه به این بعضی از بازیکنان از تیم‌های امید به بزرگسالان نیامدند در حال پیگیری هستیم این مشکل برطرف شود تا بتوانند در تیم ملی فوتبال کمک کنند.

وی در خصوص مذاکرات با کی‌روش نیز گفت: ما با کی‌روش مذاکره کردیم هیچ مشکلی بابت رقم قرارداد، زمان قرارداد نداریم بحث اصلی ما بحث بازیکنان سرباز است و به دنبال این هستیم این مشکل برطرف شود به هر حال سرمربی تیم ملی در این موضوع حق دارد چرا که به بازیکنان احتیاج دارند تا این مشکل حل شود، بحث دوم بحث مالی است و مشکل ارز است که باید هر چه زودتر این مشکل برطرف شود. 700 هزار دلار به کی روش بدهکاریم که البته این پول از ناحیه ما آماده شده است. این پول آماده بوده، اما سه بار ارسال کردیم و با اینکه سوئیفت هم داشتیم، انتقال پول پشت حساب او رفته و برگشته است. سه بار هم 16 هزار دلار بابت انتقال پول داده‌ایم، اما این پول منتقل نشده است. نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد چرا که در حال مذاکره هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم. مکاتبات لازم را انجام دادیم حتی صبح امروز در وزارت امور خارجه بودم تا بتوانیم بحث رقم را برطرف کنیم متأسفانه هر پولی که ارسال می‌کنیم به حساب فدراسیون برمی‌گردد مطمئناً اگر مشکلات حل شود کی‌روش سرمربی تیم ملی خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص تبلیغات محیطی نیز گفت:‌مسئولیت رسیدگی به تبلیغات محیطی سازمان لیگ است و مطمئنا مسئولان سازمان لیگ پیگیر این موضوع هستند.

تاج در ادامه در خصوص اینکه کی‌روش از کشورهای مختلف پیشنهاد دارد نیز گفت:‌ من هم مثل شما شنیده‌ام که ازبکستان، الجزایر، کره‌جنوبی ،‌مصر با سرمربی تیم ملی مذاکره کردند. در حال رایزنی هستیم تا این مشکل برطرف شود فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد حتی من با مسئولان فدراسیون کره‌جنوبی مذاکره کردم اگر مشکلات را برطرف کنیم مطمئنا کی‌روش سرمربی خواهد بود.

رئیس فدارسیون فوتبال در ادامه درباره اینکه اگر با کی‌روش به توافق نرسیدیم آیا گزینه خاصی مدنظر فدراسیون فوتبال است یا خیر گفت:‌ مطمئناً مسئولان فدراسیون فوتبال مرتباً در حال فکر و تدبیر خوبی هستند تا بتوانند کمکی به تیم ملی ایران کنند. مطمئنا اگر با کی‌روش به توافق نرسیدیم با افراد دیگری مذاکره خواهیم کرد ولی اگر مشکلات را برطرف کنیم با کی‌روش به توافق می‌رسیم.

وی در پایان درباره اینکه بعد از اینکه آدیداس از اسپانسر تیم ملی کنار رفت با شرکت خاصی مذاکره کردید،گفت:  آدیداس با توجه به اینکه در بورس آمریکا سرمایه‌گذاری کرده‌ است نامه‌ای زدند و گفتند ما را درک کنید و با توجه به این مشکلات نمی‌توانیم با فدراسیون فوتبال ایران همکاری کنیم برای همین ما سعی می‌کنیم این مشکل برطرف شود و در حال مذاکره با شرکت‌های مشخص هستیم تا اسپانسر تیم ملی ایران شوند.

انتهای پیام/