به گزارش پارس نیوز، 

حمید استیلی گفت: تیم خوبی در اختیار داریم ما فقط در مورد نورافکن و شکاری که دو لژیونر ما بودند، مشکل داشتیم. 

استیلی اضافه کرد: قبل از بازی‌های آسیایی یک بازی تدارکاتی با چین در شانگهای انجام می‌دهیم که بعد از آن راهی جاکارتا می‌شویم. در بازی‌های آسیایی هم به فکر موفقیت هستیم و نمی‌رویم که در این مسابقات زنگ تفریح شویم. با تمام توان به این مسابقات خواهیم رفت. بازی که در مقابل عراق انجام دادیم ما را به این تیم امیدوار کرد. این تیم پتانسیل زیادی دارد. 

وی تأکید کرد: به دنبال حضور در المپیک هستیم قرارداد کرانچار هم به گونه‌ای بسته شده تا پایان المپیک ۲۰۲۰ باشد. بنابراین همکاری کرانچار با تیم امید ربطی به نتایج بازی‌های جاکارتا ندارد و ما امیدواریم بتوانیم در المپیک حضور پیدا کنیم.

مدیر تیم امید در مورد اینکه شکاری و نورافکن را در اختیار ندارید، بیان داشت: بله، بازی‌های آسیایی مقدماتی المپیک جزو روزهای فیفا نیست و باشگاه‌ها می‌توانند به ما بازیکن ندهند مگر اینکه با تعامل بتوانیم از آنها بازیکن بگیریم یا اینکه هنگام عقد قرارداد مدیر برنامه‌های بازیکنان به باشگاه‌ها بگوید که این بازیکنان در بازی‌های آسیایی و یا مقدماتی المپیک باید حضور داشته باشند که اکنون این اتفاق نیفتاده است. امید نورافکن کاپیتان تیم ما است اما اجازه ندادند که او و شکاری را برای مسابقات در اختیار داشته باشیم و سعی می‌کنیم از بازیکنان دیگری استفاده کنیم.

انتهای پیام/