به گزارش پارس نیوز، هواداران پرشور تراکتور پس از واگذاری این باشگاه در انتظار شکل گیری یک تیم قدرتمند و مدعی بودند اما عملکرد باشگاه در ابتدای فصل نقل و انتقالات رضایت بخش نبود. با آغاز مسابقات لیگ و پس از جذب ۳ بازیکن خارجی همچنین شجاعی و دژاگه انتظار می رفت شرایط بهترین برای سرخپوشان تبریزی ایجاد شود اما گذشت دو هفته از بازی های لیگ با حضور ۳ بازیکن خارجی در مسابقه هفته دوم برابر نساجی نشان داد که تراکتورسازی هنوز با تیم مورد انتظار هوادارانش فاصله زیادی دارد.

تیمی که به راحتی موقعیت های متعدد گل زنی در اختیار حریفانش قرار می دهد به طوری که فروزان ستاره هفته اول تراکتور مقابل حملات نفت مسجد سلیمان بود و بعد از بازی با نساجی هم جان توشاک اظهار خوشحالی کرد که یارانش با خوش شانسی نتیجه را به حریف واگذار نکرده اند!

بعد از تساوی خانگی مقابل نساجی همانطور که انتظار می رفت انتقادات هواداران این باشگاه هم در فضای مجازی آغاز شد. عمده ترین انتقادات به عملکرد جان توشاک مربی صاحب نام تراکتورسازی خصوصا در انتخاب آرایش دفاع ۳ نفره است. سیستمی که در لیگ برتر ایران چندان کارآمد به نظر نمی رسد و البته تراکتورسازی ابزار لازم برای اجرای این سیستم را در اختیار ندارد. 

انتقاد دیگر به کم تحرکی توشاک ۷۰ ساله باز می گردد که در طول جریان بازی از روی نیمکت بلند نمی شود و طبق روال مورد انتظار هیجان لازم را به شاگردانش منتقل نمی کند. 

بخشی دیگر از هواداران تراکتورسازی از عملکرد تعدادی از بازیکنان این تیم در دو بازی اخیر انتقاد می کنند که در این بین نام هایی چون رضا شربتی ، علی طاهران ، اهل شاخه و یوسف سیدی بیشتر دیده می شود.

همچنین گروهی بر این عقیده هستند که یارگیری هوشمندانه نبوده و تراکتور که در پست های دفاع کناری و هافبک دفاعی با مشکل کمبود بازیکن مواجه است تنها در فاز هجومی اقدام به جذب بازیکن نموده است.

البته گروهی از پرشورها هم بر این عقیده هستند که باید به این تیم کمی بیشتر فرصت داد و در انتظار اضافه شدن دژاگه و شجاعی در هفته آتی و بازی مقابل استقلال بود. هرچند به نظر می رسد مصاف با تیم شفر در هفته سوم نیز آزمون سختی برای شاگردان توشاک خواهد بود تا از شرایط فعلی خودشان خارج شوند و بتوانند به اولین ۳ امتیاز فصل دست یابند.