به گزارش پارس نیوز، 

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، قیمت فروش بهترین بازیکن جام جهانی 2018 روسیه را 750 میلیون یورو اعلام کرد.پرز به گزارش های منتشر شده درباره علاقه اینتر میلان به خرید لوکا مودریچ واکنش نشان داده و می گوید که آنها باید مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن را که 750 میلیون یورو است به طور کامل بپردازند.

علاقه ی اینتر میلان به لوکا مودریچ در میامی فاش شد،پس از این که روزنامه گازتا دلو اسپورت عنوان کرد که این بازیکن ملی پوش کرواسی قصد ترک باشگاه رئال را دارد. رئال مادرید برای پاسخ دادن به این حدس و گمان ها خیلی صبر نکرد و پیام آنها محکم و قاطع است.

"فلورنتینو پرز" گفت: "مودریچ رئال مادرید را ترک نخواهد کرد. "او تیم را ترک نمی کند، مگر اینکه کسی 750 میلیون یوروی مندرج در بند آزادی او را بپردازد، نه یک یورو کمتر."

هیچ راهی وجود ندارد که اینتر بتواند این قیمت بازیکن 32 ساله را بپردازد، مگر اینکه مودریچ به طور آشکارا بگوید که می خواهد رئال را ترک کند. پس از شش سال رابطه خوب، به نظر می رسد که این امر اگر غیر ممکن نباشد، بسیار بعید است.

به گفته روزنامه ایتالیایی، همسر مودریچ، خواستار ترک اسپانیا است. این هافبک هافبک تا سال 2020 قرارداد دارد و در حال حاضر حدود 9 میلیون یورو در سال دریافت می کند. 

با توجه به فرم خوب مودریچ در پایان فصل که منجر به کسب یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا و مدال نقره در جام جهانی 2018 شد، مادرید در نظر دارد تمدید قرارداد او را بررسی کند .

بیشتربوانید:زندگی پر فراز و نشیب مودریچ تا رسیدن به فینال جام جهانی ۲۰۱۸