به گزارش پارس نیوز، 

حمید بی‌غم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از پیروزی 9 بر 2 تیم فوتسال مس سونگون مقابل تاجیکستان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: خدا را شاکرم که توانستیم گام اول را به خوبی و محکمی برداریم و روز خوبی را چه از لحاظ فوتبالی و چه از لحاظ نتیجه داشته باشیم و سه امتیاز شیرین را کسب کنیم.

وی در ادامه گفت:‌در این بازی به خوبی توانستیم از همه بازیکنانم استفاده کنم و آنها را مورد محک جدی قرار دهیم و برای بازی آینده آماده‌تر شوم. در این بازی همچنین سعی کردیم که کمتر از بازیکنان اصلی خود استفاده کنیم تا باعث خستگی و مصدومیت آنها نشود.

وی در ادامه گفت: همانطور که قبلا گفته بودم  از تیم تاجیکستان شناخت کافی نداشتیم و نسبت به همین موضوع در اوایل بازی کارمان را خیلی سخت کرده بود.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: به نظرم اولین عاملی که باعث شد این پیروزی را کسب کنیم خواستن بازیکنانم بود و برای این خواسته زحمت زیادی کشیده بودم. از همه آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم همین روند را تا پایان مسابقات حفظ کنند.

وی در پایان گفت: جا دارد شمسایی، صالح، صانعی، شمس، پازوکی و کشاورز که بعد از این بازی با من تماس گرفتند و نقاط ضعف و قوت تیم را برایم بازگو کردند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

انتهای پیام/