به گزارش پارس نیوز،  تارنمای رسمی باشگاه برایتون انگلیس روز چهارشنبه نوشت: گل «ویکتور گیوکرس» که در نیمه دوم بازی به ثمر رسید، وجه تمایز یاران جهانبخش در آخرین بازی تدارکاتی پیش فصل این تیم بود و هافبک ایرانی تازه وارد که در دقایق آغازین نیمه دوم فرصت بازی کردن پیدا کرد، در این خصوص سخن گفت.
وی در این باره اظهار داشت: در وهله نخست خوشحالم که توانستم دقایقی برای تیم بازی کنم، چرا که آخرین بازی من به دیدار تیم ملی کشورم در جام جهانی 2018 باز می گردد.
وی ادامه داد: از آنجا که تمرینات پیش فصل کمی داشتم، کار برایم کمی سخت بود، اما تنها چیزی که برای من اهمیت داشت بازی کردن برای نخستین بار در این تیم بود، درست همان کاری که انجام دادم. خوشحالم اما همچنان باید خود را آماده کنم و با شرایط و محیط جدید سازگار شوم، البته این اتفاق به مرور رخ می دهد، اما باز هم تاکید می کنم بازی کردن در این بازی مهم ترین موضوع بود.
جهانبخش که چهارشنبه گذشته با قراردادی رکورد شکن در تاریخ باشگاه برایتون، از آلکمار هلند به این تیم پیوست و هم تیمی هایش را در اردوی پاریس همراهی کرد، با قدردانی از استقبالی که تیم جدیدش از او به عمل آورده است، تصریح کرد: بچه های تیم فوق العاده هستند و به سرعت بین آن ها جا باز کردم. تیم خوبی هستند و برخورد اولشان با من هم خوب بود، رفته رفته با هم بیشتر آشنا می شویم.
'با گذشت زمان شما با شخصیت و سبک بازی دیگر بازیکنان بهتر آشنا می شوید، تازه هفته اول حضور من است و همچنان در حال یاد گرفتن هستم.'
رقابت های فصل جدید لیگ برتر انگلیس از یکشنبه آینده یازدهم آگوست (20 مردادماه) آغاز می شود و شاگردان هیوتون در نخستین دیدار خود به مصاف واتفورد می روند.
در این بین هافبک توانمند تیم ملی ایران با اشاره به زمان باقی مانده تا این دیدار تاکید کرد: از حالا تا نخستین بازی باید به سختی تلاش کنم و برایم بسیار مهم است تا به آمادگی مطلوب برسم. در واقع باید تلاش کنم که به سطح دیگر بازیکنان تیم برسم واین چالشی است که مشتاقانه در انتظار آن هستم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آغاز فصل فوق العاده خواهد بود و بازیکنانی که در رقابت های هیجان انگیز لیگ برتر بازی می کنند، ولع زیادی برای آغاز آن دارند.