به گزارش پارس نیوز، جاسم کرار خیلی زود خوبی‌هایی که در حقش می‌شود را فراموش می‌کند. او به راحتی علیه همبازبانش در استقلال و تراکتورسازی حرف می‌زد و حتی سابقه دعوا کردن با آن‌ها را هم در کارنامه دارد، به ویژه در دوران استقلالی بودن که انواع دردسر‌ها را درست کرد و تنها بازیکن خارجی تاریخ این باشگاه است که سابقه ۲ بار اخراج شدن از جمع آبی‌پوشان را یدک می‌کشد.

کرار با رفتار نامناسب خودش به نوعی وجهه سایر بازیکنان عراقی را هم خراب کرد و هر کس بخواهد مهره‌ای از این کشور بخرد، وقتی به یاد هنرنمایی‌های او می‌افتد، محتاط شده و به نوعی پاپس می‌کشد.

جاسم کرار دیروز مدعی شد با ایمن حسین (بازیکن مورد علاقه استقلال) حرف زده و به او تأکید کرده است که به این تیم نرود! بدون شک استقلال و هر تیم ایرانی آن‌قدر قدرت دارد که بدون فوتبالیست‌های عراقی هم گلیم خودش را از آب بیرون بکشد، ولی انصاف هم چیز خوبی است که جاسم کرار حداقل در مورد استقلال آن را رعایت نکرد.
 
استقلال همواره مشکلات مالی و مدیریتی داشته و دارد، اما این موارد حداقل برای جاسم کرار نه تنها بد نبود بلکه گاهی اوقات به سودش هم تمام شد. کرار از استقلال هم پول خوب گرفت و هم حسابی ناز کرد و اغلب اوقات نازش هم خریدار داشت.

این تیم در حق او واقعاً لطف کرد و هیچ کس نمی‌تواند آن را کتمان کند، اما هافبک عراقی به جای اینکه حرمت نمکی که در استقلال خورد را نگه دارد، مرتب نمکدان می‌شکند و عرض اندام می‌کند. استقلال حتی اگر کرار، ایمن حسین و ۱۰ تا مثل آن‌ها هم به این تیم نیایند، لنگ نمی‌شود، ولی هواداران این تیم قطعاً نمک خوردن و نمکدان شکستن او را فراموش نمی‌کنند.