به گزارش پارس نیوز، 

بدون شک سوژه اصلی دیدار پرسپولیس و فولاد سروش رفیعی خواهد بود. هافبک تکنیکی شیرازی که در نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست، اما باتوجه به محرومیت این تیم بالاجبار باید نیم‌فصل اول را در فولاد خوزستان توپ بزند.

در همین راستا زمزمه‌هایی شنیده می‌شد مبنی بر اینکه سروش رفیعی در مسابقه روز جمعه به دلایلی در ترکیب فولاد حاضر نخواهد شد. فراتر از آن عنوان شد دو باشگاه پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان بر سر بازی نکردن رفیعی به توافق رسیده‌اند و قرار نیست این بازیکن جمعه برابر تیم اصلی خود به میدان برود. در صحبت‌های اخیر برانکو نیز تلویحاً چنین مسائلی مطرح می‌شد، اما از اهواز اخبار دیگری می‌رسد.

فولادی‌ها گرچه هفته اول را مقابل پارس‌جنوبی جم برنده شدند منتهای مراتب در اهواز خیلی سختی کشیدند تا به سه امتیاز بازی خانگی برسند.

از طرفی کادرفنی فولاد پس از این دیدار و به رغم برتری برابر تیم استان بوشهر معتقد بود تیم خوزستانی از آن شرایط آرمانی و ایده‌آل فاصله دارد و از کمبود یک هافبک بازیساز رنج می‌برد. در همین راستا شنیدیم سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان در طول هفته جاری چند نوبت با سروش رفیعی صحبت کرده و از او خواسته خودش را برای تقابل با پرسپولیس آماده کند.

رفیعی خوب می‌داند چه جایگاهی نزد هواداران پرسپولیس دارد و یکی از سه بازیکن محبوب این تیم به شمار می‌رود. شماره ۷ در روز‌های گذشته و زمانی که سر تمرینات پرسپولیس حاضر شد با تشویق بی‌امان هواداران این تیم مواجه شد.

حالا بازی برابر این طرفداران و زدن گل یا دادن پاس گل می‌تواند این جایگاه را خدشه‌دار کند. البته اخبار تکمیلی حکایت از آن دارد که سروش رفیعی حاضر شده بازی کند، اما زیر بار پنالتی زدن نرفته است!

در دیدار هفته اول فولاد خوزستان برابر پارس جنوبی‌جم حسن بیت‌سعید ضربه پنالتی تیمش را خراب کرد.

با توجه به حضور بازیکنان تکنیکی در فولاد خوزستان احتمال اینکه در بازی روز جمعه برابر پرسپولیس هم داور به سود این تیم پنالتی بگیرد، زیاد است. از آنجایی که حسن بیت‌سعید ضربه پنالتی خود را در دیدار قبلی خراب کرده، بنابراین سیروس پورموسوی به سروش رفیعی پیشنهاد کرد در بازی با پرسپولیس پنالتی‌زن اول تیمش باشد که او تاکنون زیر بار نرفته است. چرا؟

شنیدیم سروش رفیعی دو دلیل برای این تصمیم خود دارد؛ اول آنکه در صورت گل شدن ضربه پنالتی شماره ۷ باید عواقب موضع‌گیری هواداران پرسپولیس علیه خودش را بر عهده بگیرد. دوم اینکه در صورت گل نشدن باید پاسخگوی خوزستانی‌ها باشد که به عمد ضربه پنالتی خود را برابر پرسپولیس تبدیل به گل نکرده است. به راستی اگر شما جای سروش باشید، چه‌کار می‌کنید؟!


انتهای پیام/